Funkcjonalność dla firm
Advanced Intercompany poszerza standardowy międzyfirmowy moduł Business Central o dodatkowe funkcjonalności. Aplikacja umożliwia wymianę dokumentów sprzedaży i zakupu pomiędzy firmami w Business Central. W artykule opisano procesy obsługiwane przez Advanced Intercompany oraz wskazówki dotyczące ich konfiguracji.
Aby | Zobacz |
---|---|
Poznać podstawowe procesy obsługiwane przy pomocy aplikacji | Handel międzyfirmowy |
Dowiedzieć się więcej na temat procesów zwrotu dostępnych w aplikacji | Zwroty międzyfirmowe |
Dowiedzieć się więcej na temat usług międzyfirmowych, którymi można zarządzać w aplikacji | Usługi międzyfirmowe |
Poznać typy komunikatów używane w aplikacji | Komunikaty międzyfirmowe |
Skonfigurować aplikację i poznać ustawienia | Ustawienia i konfiguracja |
Dowiedzieć się, jak sprawnie skonfigurować aplikację i przejść podstawowe procesy międzyfirmowe | Przewodnik po procesach podstawowych |
Ważne
Dodatkowe informacje dotyczące Advanced Intercompany zamieszczono w artykule Plany rozwoju aplikacji.
Zobacz też
Dokumentacja Advanced Intercompany
Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się z IT.integro lub ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central