Advanced Intercompany
Advanced Intercompany (IIC) umożliwia użytkownikom z różnych firm Business Central wymianę dokumentów zakupu i sprzedaży w czasie rzeczywistym, zapewniając natychmiastową informację zwrotną i jednoczesną kontrolę. Aplikację zaprojektowano dla grup firm jako rozszerzenie funkcjonalności międzyfirmowej dostępnej w Business Central.
Advanced Intercompany (IIC) umożliwia użytkownikom:
- korzystanie z usług sieci Web do wysyłania i odbierania danych,
- wymianę dokumentów zakupu i sprzedaży (w tym zaksięgowanych wydań i faktur),
- śledzenie dokumentów poprzez przeglądanie aktualnych zapisów dziennika dokumentów,
- weryfikację zmian wprowadzanych przez partnera międzyfirmowego, przed akceptacją,
- śledzenie wartości i ilości zapasów będących w drodze,
- wysyłkę towarów bezpośrednio do nabywcy końcowego.
Uwaga
Advanced Intercompany (IIC) dla Microsoft Dynamics 365 Business Central® jest aplikacją dostępną w obu modelach licencyjnych - cloud (online, SaaS) oraz on-premises (licencja wieczysta oraz subskrypcja).
Procesy biznesowe
Administracja i instalacja
Polityka cyklu życia produktów
Business Central - aplikacja bazowa
Aplikację Advanced Intercompany zaprojektowano w oparciu o technologię i funkcjonalność Microsoft Dynamics 365 Business Central. Business Central jako jeden z wiodących systemów ERP wspomaga zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami na całym świecie, umożliwiając automatyzację i usprawnianie procesów biznesowych w różnych obszarach działalności.
Porada
Dokumentacja dotycząca aplikacji bazowej Business Central jest dostępna na stronie IT.integro Docs.
Wprowadzenie do Advanced Intercompany
Aby rozpocząć pracę z Dynamics 365 Business Central i Advanced Intercompany, skontaktuj się z IT.integro pod adresem AppSourceLeads@it.integro.pl.
Zobacz też
Advanced Intercompany na platformie handlowej Microsoft AppSource
Advanced Intercompany - część Global Integration Apps autorstwa IT.integro
Zarządzanie transakcjami międzyfirmowymi w Business Central - aplikacji bazowej