Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany

    W artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.

    Poniższa lista zawiera:

    • funkcjonalności udostępnione w Advanced Intercompany, rozpoczynając od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.1.0).

    • funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

    W przypadku zaplanowanych funkcjonalności, możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.

    Ważne

    Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:

    • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Advanced Intercompany,
    • zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
    • znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
    Ważne

    Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Advanced Intercompany z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.

    Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe

    Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.

    Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

    • z powodu nowych wymagań prawnych,

    • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,

    • jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.

    W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:

    • symbol ✔️ oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji;

    • stan W realizacji oznacza, że zespół programistów przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;

    • stan Do zaplanowania oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac programistycznych i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.

    Funkcjonalność Status realizacji Planowana data wydania Dostępne od wersji
    Wsparcie funkcjonalności niezależnych faktur korygujących ✔️ Luty 2023 2.6.0
    Wsparcie funkcjonalności dokumentów zamówienia zwrotu ✔️ Kwiecień 2023 3.0.0
    Protokół SOAP nie będzie obsługiwany w przyszłości. Zmiana sposobu publikowania usług sieci Web przy użyciu protokołu OData W realizacji Maj 2023
    Możliwość zatwierdzania i walidacji wielu komunikatów w buforze Do zaplanowania -
    Stałe wsparcie funkcjonalności IIC Szablon złożonego komunikatu Do zaplanowania -
    Wsparcie funkcjonalności zamówień zbiorczych sprzedaży Do zaplanowania -
    Możliwość przypisania tego samego punktu końcowego do wielu nabywców i dostawców Do zaplanowania -
    Możliwość przesyłania dzienników głównych transakcji międzyfirmowych pomiędzy punktami końcowymi przy użyciu usług sieci Web Do zaplanowania -

    Zobacz też

    Skontaktuj się z IT.integro pod adresem AppSourceLead@it.integro.pl

    Advanced Intercompany na platformie handlowej AppSource

    Zasady dotyczące dokumentacji produktów

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.