Plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany
W artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.
Poniższa lista zawiera:
funkcjonalności udostępnione w Advanced Intercompany, rozpoczynając od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.1.0).
funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.
W przypadku zaplanowanych funkcjonalności, możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.
Ważne
Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:
- zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Advanced Intercompany,
- zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
- znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne
Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Advanced Intercompany z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.
Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe
Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.
Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:
z powodu nowych wymagań prawnych,
jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,
jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.
W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:
symbol ✔️ oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji;
stan W realizacji oznacza, że zespół programistów przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;
stan Do zaplanowania oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac programistycznych i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.
Funkcjonalność | Status realizacji | Planowana data wydania | Dostępne od wersji |
---|---|---|---|
Wsparcie funkcjonalności niezależnych faktur korygujących | ✔️ | Luty 2023 | 2.6.0 |
Wsparcie funkcjonalności dokumentów zamówienia zwrotu | ✔️ | Kwiecień 2023 | 3.0.0 |
Ulepszenia automatycznego przetwarzania komunikatów. Wysyłka komunikatów wychodzących po użyciu akcji Wyślij dokument IIC | :heavy_check_mark: | Wrzesień 2023 | 3.2.0 |
Możliwość zatwierdzania i walidacji wielu komunikatów w buforze | :heavy_check_mark: | Październik 2023 | 3.3.2 |
Filtrowanie dokumentów do wysłania do innych punktów końcowych intercompany | :heavy_check_mark: | Październik 2023 | 3.3.2 |
Protokół SOAP nie będzie obsługiwany w przyszłości. Zmiana sposobu publikowania usług sieci Web przy użyciu protokołu OData | W realizacji | Listopad 2023 | |
Ceny transferowe. Możliwość ustawienia w jaki sposób cena sprzedaży powinna zostać obsłużona dla transakcji międzyfirmowych | W trakcie analizy | ||
Doświadczenie użytkownika: Usprawnienia w użyteczności oraz łatwej nawigacji po aplikacji | ✔️ | Grudzień 2023 | 3.5.0 |
Alternatywne szablony komunikatów | W trakcie | 4. kwartał 2024 | |
IIC Złożony szablon komunikatu | W trakcie | 4. kwartał 2024 | |
Ulepszenia dotyczące dostawy bezpośredniej | Not planned | ||
Zlecenia przesunięcia IC | Not planned |
Zobacz też
Skontaktuj się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl lub swoim partnerm Business Central