Table of Contents

Plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany

W artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.

Poniższa lista zawiera:

  • funkcjonalności udostępnione w Advanced Intercompany, rozpoczynając od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.1.0).

  • funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

W przypadku zaplanowanych funkcjonalności, możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.

Ważne

Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:

  • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Advanced Intercompany,
  • zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
  • znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne

Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Advanced Intercompany z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.

Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe

Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Advanced Intercompany.

Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

  • z powodu nowych wymagań prawnych,

  • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,

  • jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.

W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:

  • symbol ✔️ oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji;

  • stan W realizacji oznacza, że zespół programistów przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;

  • stan Do zaplanowania oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac programistycznych i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.

Funkcjonalność Status realizacji Planowana data wydania Dostępne od wersji
Wsparcie funkcjonalności niezależnych faktur korygujących ✔️ Luty 2023 2.6.0
Wsparcie funkcjonalności dokumentów zamówienia zwrotu ✔️ Kwiecień 2023 3.0.0
Ulepszenia automatycznego przetwarzania komunikatów. Wysyłka komunikatów wychodzących po użyciu akcji Wyślij dokument IIC :heavy_check_mark: Wrzesień 2023 3.2.0
Możliwość zatwierdzania i walidacji wielu komunikatów w buforze :heavy_check_mark: Październik 2023 3.3.2
Filtrowanie dokumentów do wysłania do innych punktów końcowych intercompany :heavy_check_mark: Październik 2023 3.3.2
Protokół SOAP nie będzie obsługiwany w przyszłości. Zmiana sposobu publikowania usług sieci Web przy użyciu protokołu OData W realizacji Listopad 2023
Ceny transferowe. Możliwość ustawienia w jaki sposób cena sprzedaży powinna zostać obsłużona dla transakcji międzyfirmowych W trakcie analizy
Doświadczenie użytkownika: Usprawnienia w użyteczności oraz łatwej nawigacji po aplikacji ✔️ Grudzień 2023 3.5.0
Alternatywne szablony komunikatów W trakcie 4. kwartał 2024
IIC Złożony szablon komunikatu W trakcie 4. kwartał 2024
Ulepszenia dotyczące dostawy bezpośredniej Not planned
Zlecenia przesunięcia IC Not planned

Zobacz też

Skontaktuj się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl lub swoim partnerm Business Central

Advanced Intercompany na platformie handlowej AppSource

Zasady dotyczące dokumentacji produktów