Table of Contents

Dokumenty zakupu

Komunikat dokumentu zakupu jest jednym z dokumentów, które można wysłać za pomocą aplikacji Advanced Intercompany. Jest także typem szablonu, który jest używany do wymiany danych między partnerami międzyfirmowymi. Za pomocą szablonu komunikatu można wysyłać różne dokumenty zakupu: ofertę zakupu, zamówienie zakupu, zamówienie zwrotu zakupu, fakturę zakupu lub fakturę korygującą zakupu.

Wysyłanie dokumentów zakupu

Dokumenty zakupu można wysłać ręcznie za pomocą akcji IIC Wyślij na stronie Dokument zakupu lub automatycznie - przy użyciu kolejki zleceń. Szczegółowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Automatyzacja kolejki zleceń. Po wysłaniu, dokumentu zakupu jest umieszczany w buforze sprzedaży IIC w firmie partnera międzyfirmowego. Po wykonaniu walidacji w buforze dokumentu, po stronie partnera tworzony jest nowy dokument lub wykonywana jest aktualizacja istniejącego dokumentu. Szczegółowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Walidacja dokumentu w buforze.

Uwaga

Typ komunikatu ZAKUP składa się z nagłówka zakupu, wiersza zakupu i wiersza komentarza zakupu. Szczegółowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule IIC Szablony komunikatów. Komunikat można dostosować do potrzeb użytkownika, korzystając z akcji Otwórz ponownie i modyfikując strukturę szablonu. Szablon z polami domyślnymi jest tworzony przy użyciu akcji IIC Inicjuj na stronie IIC Konfiguracja.