Praca z Advanced Item Configurator
Po wprowadzeniu wymaganych ustawień użytkowników, atrybutów konfiguratora oraz typów konfiguracji można rozpocząć tworzenie nowych zapasów, wariantów zapasów lub zleceń produkcji zgodnie (zgodnie z wprowadzonymi ustawieniami). Punktem wyjścia procesu jest kartoteka Konfiguracja. Konfiguracja może być utworzona na dwa sposoby:
- bezpośrednio jako nowa konfiguracja.
- pośrednio poprzez zamówienie lub ofertę sprzedaży. Po utworzeniu konfiguracji należy uzupełnić wymagane dane oraz przetestować, a następnie uruchomić konfigurację. Testowanie powoduje weryfikację potencjalnych błędów, które uniemożliwiają uruchomienie konfiguracji. W takim przypadku należy postępować zgodnie z komunikatami błędów. Po uruchomieniu konfiguracji następuje utworzenie zapasu, wariantu zapasu lub zlecenia produkcji. W przypadku, gdy konfiguracja została utworzona z wiersza sprzedaży, system automatycznie zaktualizuje wiersz sprzedaży zgodnie z wynikiem konfiguracji.
Poniżej przedstawiono uproszczony schemat procesu.
Schemat przedstawiający proces konfiguracji
Aby | Zobacz |
---|---|
Dowiedzieć się, jak utworzyć nową konfigurację | Tworzenie konfiguracji |
Dowiedzieć się utworzyć konfigurację z poziomu wiersza sprzedaży | Tworzenie konfiguracji z wiersza sprzedaży |
Dowiedzieć się, jak utworzyć nowy zapas na podstawie istniejącego | Klonowanie kartoteki zapasu |
Dowiedzieć się, jak uzupełnić atrybuty i uruchomić konfigurację | Praca z kartoteką konfiguracji |