Często zadawane pytania
W tym artykule zamieszczono odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Bonuses & Accruals i Bonuses & Accruals Extension PL.
Czy aplikacja Bonuses & Accruals jest dostępna w moim kraju/regionie?
Aplikacja Bonuses & Accruals jest dostępna we wszystkich krajach. Obsługiwane języki to:
- angielski (Stany Zjednoczone) i
- polski (Polska).
IT.integro oferuje swoje aplikacje poprzez sieć partnerską. Jeśli jesteś klientem końcowym, skontaktuj się ze swoim partnerem Business Central, aby zakupić Bonuses & Accruals lub zacznij od bezpłatnej wersji próbnej.
Dodatkowe informacje na temat bezpłatnej wersji próbnej zamieszczono w artykule Wersja próbna.
Jak zostać partnerem IT.integro, aby udostępnić aplikację swoim klientom?
Jeśli chcesz zostać partnerem IT.integro i resellerem aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie Become an IT.integro Partner. Partnerzy otrzymują dostęp do Portalu produktów IT.integro, na którym mogą znaleźć nowe wersje aplikacji i materiały dotyczące aplikacji. Dodatkowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Portal produktów dla partnerów.
Jak uzyskać pomoc techniczną w zakresie Bonuses & Accruals?
Rozwiązanie Bonuses & Accruals sprzedawane jest użytkownikom końcowym za pośrednictwem partnerów, którzy są odpowiedzialni za proces wdrożenia i wsparcia aplikacji w ramach umowy partnerskiej z IT.integro.
Aby uzyskać pomoc w przypadku napotkanych problemów technicznych, należy skontaktować się z partnerem. Jeśli Twój partner Business Central nie może opracować rozwiązania problemu, prześle zgłoszenie serwisowe do IT.integro.