Table of Contents

Często zadawane pytania

W tym artykule zamieszczono odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Bonuses & Accruals i Bonuses & Accruals Extension PL.

Czy aplikacja Bonuses & Accruals jest dostępna w moim kraju/regionie?

Aplikacja Bonuses & Accruals jest dostępna we wszystkich krajach. Obsługiwane języki to:

  • angielski (Stany Zjednoczone) i
  • polski (Polska).

IT.integro oferuje swoje aplikacje poprzez sieć partnerską. Jeśli jesteś klientem końcowym, skontaktuj się ze swoim partnerem Business Central, aby zakupić Bonuses & Accruals lub zacznij od bezpłatnej wersji próbnej.

Dodatkowe informacje na temat bezpłatnej wersji próbnej zamieszczono w artykule Wersja próbna.

Jak zostać partnerem IT.integro, aby udostępnić aplikację swoim klientom?

Jeśli chcesz zostać partnerem IT.integro i resellerem aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie Become an IT.integro Partner. Partnerzy otrzymują dostęp do Portalu produktów IT.integro, na którym mogą znaleźć nowe wersje aplikacji i materiały dotyczące aplikacji. Dodatkowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Portal produktów dla partnerów.

Jak uzyskać pomoc techniczną w zakresie Bonuses & Accruals?

Rozwiązanie Bonuses & Accruals sprzedawane jest użytkownikom końcowym za pośrednictwem partnerów, którzy są odpowiedzialni za proces wdrożenia i wsparcia aplikacji w ramach umowy partnerskiej z IT.integro.

Aby uzyskać pomoc w przypadku napotkanych problemów technicznych, należy skontaktować się z partnerem. Jeśli Twój partner Business Central nie może opracować rozwiązania problemu, prześle zgłoszenie serwisowe do IT.integro.