Plany rozwoju Bonuses & Accruals
W tym artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Bonuses & Accruals.
Poniższa lista zawiera:
- funkcjonalności udostępnione w ramach Bonuses & Accruals, począwszy od pierwszego wydania aplikacji, które zostało przygotowane dla Microsoft Dynamics 365 Business Central 18,
- funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.
W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.
Ważne
Określone w tabeli terminy realizacji zadań mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:
- wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
- nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
- zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Bonuses & Accruals,
- zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
- znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne
Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Bonuses & Accruals z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.
Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe
Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Bonuses & Accruals.
Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:
z powodu zmian wymagań prawnych,
jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,
jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji, wynikające ze zmian technologicznych.
W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:
symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji;
status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data wydania w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;
status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Data wydania zostanie określona z uwzględnieniem bieżących priorytetów realizacji prac.
Funkcjonalność | Status realizacji | Planowana data wydania | Dostępne od wersji |
---|---|---|---|
Bonus definiowany przez użytkownika - możliwość przypisania kwoty bonusu przez użytkownika w wierszu dokumentu sprzedaży | ✔️ | Kwiecień 2023 | 1.4.0 |
Bonusy zakupowe - obliczanie bonusu dla transakcji zakupu | ✔️ | Maj 2023 | 1.5.0 |
Pomijanie dokumentów przy obliczaniu bonusu | ✔️ | Listopad 2023 | 1.7.0 |
Grupowanie bonusów w ramach jednej umowy bonusu | ✔️ | Listopad 2023 | 1.7.0 |
Funkcjonalność rozliczenia umożliwiająca obliczanie prowizji na podstawie wyników sprzedaży do innych nabywców | ✔️ | Styczeń 2024 | 1.8.0 |
Definiowanie różnych zestawów składników (warunków) dla progów w ramach jednej kartoteki bonusu | ✔️ | Kwiecień 2024 | 1.9.0 |
Koszt przewidywany z przyjęć zakupu | Prototyp | - | - |
Extension PL: Alternatywna obsługa korekt sprzedaży | Nie rozpoczęto | - | - |
Extension PL: Grupowanie wierszy korekty sprzedaży | Prototyp | - | - |
Zobacz też
Skontaktuj się z namiappsales@it.integro.pl