Konfigurowanie dokumentów przychodzących
Tworząc wiersze dziennika głównego z rekordów dokumentów przychodzących na stronie Ustawienia dokumentów przychodzących należy określić, które szablony dziennika i zadania wsadowe mają być użyte.
Aby uniemożliwić użytkownikom tworzenie faktur i wierszy dziennika głównego z rekordów dokumentów przychodzących bez wcześniejszego zatwierdzenia, należy skonfigurować osoby zatwierdzające przepływy pracy.
Aby przekonwertować plik PDF lub plik graficzny na dokument elektroniczny, na który można go przekonwertować, na przykład fakturę zakupu z poziomu Business Central, należy najpierw skonfigurować funkcję OCR i aktywować usługę. Wybór pakietu usług odpowiedniego dla organizacji oraz/lub kraju/regionu użytkownika. Alternatywnie, można utworzyć zapisy ręcznie, aby odzwierciedlały zewnętrzne dokumenty.
Po skonfigurowaniu funkcji Dokumenty Przychodzące, można użyć wielu funkcji do przeglądu przyjęć wydatków, zarządzania zadaniami OCR i ręcznej lub automatycznej konwersji plików dokumentów przychodzących w odpowiednie dokumenty i wiersze dziennika. Zewnętrzne pliki można załączyć na każdym etapie procesu, również do już zaksięgowanych dokumentów i wynikających z tego zapisów księgi nabywców, dostawców i księgi głównej. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Przetwarzanie dokumentów przychodzących.
Aby skonfigurować funkcję Dokumenty przychodzące
- Wybierz ikonę , wprowadź Ustawienia dokumentów przychodzących, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
W ramach procesu konfiguracji należy zdecydować o wymogu zatwierdzania dokumentów przychodzących. Aby wymagać zatwierdzenia, należy skonfigurować osoby zatwierdzające i przepływy pracy akceptacji. Jeśli organizacja nie zamierza wymagać zatwierdzenia, można pominąć następną sekcję.
Jeśli używana jest usługa konwersji plików PDF i obrazów przedstawiających dokumenty przychodzące, należy ją skonfigurować. W innym wypadku można ominąć tę sekcję.
Aby skonfigurować osoby zatwierdzające rekordy dokumentów przychodzących
Opcjonalnie, należy skonfigurować proces zatwierdzania dla dokumentów przychodzących. Osoby zatwierdzające dokumenty przychodzące muszą zostać ustawione jako użytkownicy zatwierdzający przepływy pracy akceptacji.
Przed utworzeniem przepływu pracy obejmującym kroki zatwierdzające, należy najpierw skonfigurować użytkowników przepływu pracy zaangażowanych w proces zatwierdzania. Na stronie Ustawienia użytkowników akceptujących można ustawić również limity kwot dla poszczególnych typów żądań i zdefiniować zastępcze osoby zatwierdzające, do których delegowane będą żądania zatwierdzenia w przypadku nieobecności osób zatwierdzających. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie użytkowników akceptujących.
Aby skonfigurować usługę OCR
- Wybierz ikonę , wprowadź Ustawienia usługi OCR, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Uwaga
Dane logowania są automatycznie szyfrowane.
Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Użycie OCR do konwersji plików PDF i plików obrazu w dokumenty elektroniczne.
Zobacz też
Przetwarzanie dokumentów przychodzących
Dokumenty przychodzące
Zakupy
Praca z Business Central