Table of Contents

Przetwarzanie dokumentów przychodzących

Aby utworzyć plik zewnętrzny w Business Central, najpierw należy utworzyć lub ukończyć rekord dokumentu przychodzącego. Można to zrobić ręcznie lub fotografując dokument zewnętrzny, a następnie tworząc rekord dokumentu przychodzącego z załączonym plikiem obrazu.

Zewnętrzna usługa OCR (Optical Character Reognition) tworzy dokumenty elektroniczne, które mogą zostać przekonwertowane na dokumenty rekordów w Business Central, z plików PDF lub plików graficznych, otrzymywanych od partnerów handlowych. Na przykład, otrzymując fakturę od swojego dostawcy w formacie PDF, można wysłać ją do usługi OCR poprzez stronę Dokumenty przychodzące. Opcjonalnie, pliki wysyła się do usługi OCR za pomocą poczty e-mail. Po otrzymaniu z powrotem dokumentu elektronicznego, automatycznie zostanie utworzony powiązany rekord dokumentu przychodzącego. Po kilku sekundach, usługa OCR zwróci plik w formie elektronicznej faktury, którą można przekonwertować w fakturę zakupu dla dostawcy.

Aby Zobacz
Ręcznie lub automatycznie utworzyć rekordy dokumentów przychodzących poprzez sfotografowanie, na przykład papierowego przyjęcia. Tworzenie rekordów przychodzących dokumentów
Użyć usługi OCR do zmiany plików PDF lub plików graficznych w dokumenty elektroniczne, które można przekonwertować na faktury zakupu w [!INCLUDEprod_short. Nauczyć usługę OCR unikania błędów kiedy następnym razem będzie przetwarzać podobne dane. Korzystanie z OCR w celu konwersji plików PDF i plików obrazu w dokumenty elektroniczne
Połączyć lub usunąć rekordy dokumentów przychodzących dla dowolnego niezaksięgowanego dokumentu sprzedaży lub zakupu do dowolnego nabywcy, dostawcy lub zapisów księgi głównej z dokumentu lub zapisu. Tworzenie rekordów dokumentów przychodzących bezpośrednio z dokumentów i zapisów
Na stronach Plan kont i Zapisy księgi głównej można użyć funkcji szukaj, aby znaleźć zapisy księgi głównej zaksięgowanych dokumentów sprzedaży i zakupu, które nie mają rekordów dokumentów przychodzących, a następnie połączyć centralnie istniejące rekordy lub stworzyć nowe z połączonymi plikami dokumentów. Znajdowanie zaksięgowanych dokumentów bez rekordów dokumentu przychodzącego
Zapewnić większą przejrzystość przeglądania poprzez ustawienie stanu rekordów na Przetworzone, aby usunąć je z domyślnego widoku. Zarządzanie wieloma rekordami dokumentów przychodzących

Zobacz też

Dokumenty przychodzące
Zakupy
Praca z Business Central