Integracja z Dynamics 365 Sales
Uwaga
Obowiązuje od listopada 2020 r. - Nazwa Common Data Service została zmieniona na Microsoft Dataverse. Dowiedz się więcej - Zaktualizowano terminologię w Microsoft Dataverse. Na przykład, encja nazywana jest teraz tabelą, a pole - kolumną. Dowiedz się więcej
Rola sprzedawcy często jest uznawana za jeden z najbardziej skierowanych na zewnątrz zawodów na świecie. Jednak dla sprzedawców pomocna jest możliwość wglądu w wewnętrzne działania firmy i sprawdzenie, co dzieje się na zapleczu. Integracja Business Central i Dynamics 365 Sales daje sprzedawcom ten wgląd, poprzez umożliwienie im wyświetlenia informacji z Business Central podczas pracy w Dynamics 365 Sales. Na przykład przy przygotowaniu oferty sprzedaży przydatną może być wiedza na temat dostępności zapasów potrzebnych do realizacji zamówienia. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Praca z Dynamics 365 for Sales w Business Central.
Uwaga
W tej sekcji opisano proces integracji wersji online Dynamics 365 Sales i Business Central przez Dataverse. Dodatkowe informacje dotyczące konfiguracji lokalnej zamieszczono w artykule Przygotowywanie Dynamics 365 Sales do integracji lokalnej.
Integracja poprzez Dataverse
Business Central można integrować też z Dataverse, co ułatwia łączenie i synchronizację danych z innymi aplikacjami Dynamics 365, takimi jak Dynamics 365 Sales, a także aplikacjami zbudowanymi przez użytkownika. W przypadku integracji po raz pierwszy zaleca się zrobienie tego przez Dataverse. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Integracja z Dataverse.
Po integracji Dynamics 365 Sales z Business Central można synchronizować dane za pomocą konfiguracji. Jednak w przypadku uaktualnienia lub wyłączenia integracji Dynamics 365 Sales, aby włączyć ją ponownie należy połączyć się przez prod_short]. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Uaktualnianie integracji z Dynamics 365 Sales.
Uwaga
W sytuacji ponownego łączenia przez Dataverse, zostaną zastosowane ustawienia synchronizacji, które zastąpią istniejące konfiguracje. Na przykład zostanie zastosowane domyślne mapowanie tabeli.
Ustawienia integracji określone dla integracji Dynamics 365 Sales.
Integracja z Business Central odbywa się przez Dataverse, a przez integrację jest zapewnionych wiele standardowych ustawień i tabel. Oprócz standardowych ustawień, istnieją też ustawienia specyficzne dla Dynamics 365 Sales. Są one wymienione w poniższych listach.
Uprawnienia i role zabezpieczeń kont użytkowników w sprzedażach
Po instalacji Rozwiązania integracji konfigurowane są uprawnienia dla konta użytkownika integracyjnego. Jeśli te uprawnienia zostaną zmienione, może zaistnieć potrzeba zresetowania ich. Można to zrobić reinstalując Rozwiązanie integracji przez wybranie Wdróż ponownie rozwiązanie integracji na stronie Ustawienia połączenia Dynamics 365 Business Central. Wdrożone są poniżej wymienione role zabezpieczeń:
- Administrator integracyjny Dynamics 365 Business Central
- Użytkownik integracyjny Dynamics 365 Business Central
- Użytkownik dostępności produktu Dynamics 365 Business Central
Konfiguracje połączenia w Przewodniku konfiguracyjnym
Można użyć przewodnika wspomaganej konfiguracji do szybkiej konfiguracji połączenia i określenia zaawansowanych właściwości, takich jak sprzężanie rekordów.
- Wybierz opcję Konfiguracja i rozszerzenia, a następnie Wspomagana konfiguracja.
- Aby uruchomić przewodnik wspomaganej konfiguracji, wybierz opcję Konfiguracja połączenia Dynamics 365 Sales.
- Wypełnij odpowiednio pola.
- Istnieją też ustawienia zaawansowane, za pomocą których można wzmocnić zabezpieczenia i uruchomić dodatkowe zdolności, taki jak przetwarzanie zamówień sprzedaży czy wyświetlanie stanów magazynowych. W poniższej tabeli opisano ustawienia zaawansowane.
Pole | Opis |
---|---|
Importuj rozwiązanie Dynamics 365 Sales | Zezwól na instalację i konfigurację rozwiązania integracji w Dynamics 365 Sales. |
Opublikuj usługę sieci Web dostępności zapasów | Zezwól na wyświetlanie dostępności zapasów (produktów) w Dynamics 365 Sales przez osoby korzystające z Business Central. Wymaga to konta użytkownika Business Central z kluczem dostępu do usług sieci Web. Przydzielenia klucza jest dwufazowym procesem. W koncie użytkownika w Business Central należy wybrać akcję Zmień klucz usługi sieci Web. W przewodniku wspomaganej konfiguracji Konfiguracja połączenia Dynamics 365 Sales należy określić adres URL usługi Web OData Dynamics 365 Business Central i zapewnić Business Central poświadczenia użytkownika dla dostępu do usługi. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Usługi sieci Web OData. |
Nazwa użytkownika usługi sieci Web OData Business Central | Nazwa konta użytkownika w Business Central, którego Dynamics 365 Sales używa do pozyskiwania informacji o dostępności zapasu w Business Central przez usługę sieci Web OData. |
Klucz dostępu do usług sieci Web OData Business Central | Klucz dostępu do konta użytkownika, którego używa Dynamics 365 Sales do pozyskiwania informacji o dostępności zapasów z Business Central przez usługę sieci Web OData. Klucz jest przypisany do użytkownika wybranego w polu Nazwa użytkownika usługi sieci Web OData Business Central. Aby zdobyć klucz, należy wybrać przycisk Znajdź wartość znajdujący się obok nazwy użytkownika, wybrać użytkownika, a następnie wybrać Zarządzaj i Edytuj. Na kartotece użytkownika wybierz Akcje, Uwierzytelnianie i Zmień klucz usługi sieci Web. |
Włącz integrację zamówień sprzedaży | Gdy tworzone są zamówienia sprzedaży w Dynamics 365 Sales i realizowane zamówienia w Business Central, ta funkcja integruje proces w Dynamics 365 Sales. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Włączanie integracji przetwarzanie zamówień sprzedaży. Wymagane jest dostarczenie poświadczeń dla konta użytkownika administracyjnego w Dynamics 365 Sales. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Obsługa danych zamówień sprzedaży. |
Włącz połączenie Dynamics 365 Sales | Należy włączyć połączenie z Dynamics 365 Sales. |
Wersja Dynamics 365 SDK | Ma to znaczenie jedynie w przypadku integracji z lokalną wersją Dynamics 365 Sales. Jest to SDK Dynamics 365 (zwane również Xrm) używany do połączenia Business Central z Dynamics 365 Sales. Jego wersja musi być kompatybilna z wersją SDK używaną przez Dynamics 365 Sales i równa lub nowsza od wersji używanej przez Dynamics 365 Sales. |
Ustawienia połączenia na stronie Ustawienia połączenia Microsoft Dynamics 365
Poniższe informacje należy wprowadzić, aby móc połączyć się z Dynamics 365 Sales do Business Central.
Pole | Opis |
---|---|
Adres URL Dynamics 365 Sales | Adres URL wystąpienia Dynamics 365 Sales użytkownika. Pozwala to użytkownikom na otwieranie odpowiadających rekordów w Business Central z rekordów w Dynamics 365 Sales, takich jak konto czy produkt. Rekordy Business Central otworzą się w Business Central. |
Włączono usługę sieci Web dla dostępności zapasu | Pozwala użytkownikom korzystającym z Dynamics 365 Sales na wyświetlanie zapasów (produktów) w magazynie w Business Central. W przypadku uruchomienia tej opcji należy zapewnić nazwę użytkownika i klucz dostępu do Dynamics 365 Sales, aby umożliwić zapytanie usługi sieci Web OData o dostępność zapasów (produktów). Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Usługi sieci Web OData. |
Adres URL usługi Web OData Dynamics 365 Business Central | W sytuacji uruchomienia Usługi sieci Web dostępność zapasu, użytkownikowi zostanie zapewniony adres URL dla usługi sieci Web OData. Aby je zastosować, należy ustawić to pole na adres URL wystąpienia Business Central. Aby zresetować pola do domyślnego adresu URL dla Business Central, należy wybrać akcję Zresetuj adres URL klienta sieci Web. Pole to ma znaczenie tylko wtedy, gdy Rozwiązanie integracji Business Central jest zainstalowane w Dynamics 365 Sales. |
Nazwa użytkownika usługi OData Dynamics 365 Business Central | Nazwa konta użytkownika używanego przez Dynamics 365 Sales do zyskiwania informacji o dostępności zapasów z Business Central przez usługę sieci Web OData. |
Klucz dostępu do usług sieci Web Dynamics 365 OData Business Central | Klucz dostępu do konta użytkownika, którego używa Dynamics 365 Sales do pozyskiwania informacji o dostępności zapasów z Business Central przez usługę sieci Web OData. Klucz jest przypisany do użytkownika wybranego w polu Nazwa użytkownika usługi sieci Web OData Dynamics 365 Business Central. Aby zdobyć klucz, należy wybrać przycisk Znajdź wartość znajdujący się obok nazwy użytkownika, wybrać użytkownika, a następnie wybrać Zarządzaj i Edytuj. Na kartotece użytkownika wybierz Akcje, Uwierzytelnianie i Zmień klucz usługi sieci Web. |
Wersja Dynamics 365 SDK | W przypadku integracji z lokalną wersją Dynamics 365 Sales, do połączenia Business Central z Dynamics 365 Sales używany jest SDK Dynamics 365 (nazywany też XRM). Wybrana wersja musi być kompatybilna z wersją SDK używaną przez crm_md]. Ta wersja równa lub nowsza od wersji używanej przez Dynamics 365 Sales. |
Poza powyższymi ustawieniami, należy wprowadzić poniżej wymienione ustawienia dla Dynamics 365 Sales.
Pole | Opis |
---|---|
Integracja zamówienia sprzedaży jest włączona | Należy umożliwić użytkownikom przesyłanie zamówień sprzedaży i aktywowanych ofert w Dynamics 365 Sales a następnie wyświetlanie i przetwarzanie ich w Business Central. Integruje to proces w Dynamics 365 Sales. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Włączanie integracji przetwarzania zamówień sprzedaży. |
Automatycznie utwórz zamówienia sprzedaży | Należy utworzyć zamówienie sprzedaży w Business Central, gdy użytkownik tworzy i przesyła zamówienie sprzedaży w Dynamics 365 Sales. |
Przetwórz automatycznie oferty sprzedaży | Należy przetworzyć ofertę sprzedaży w Business Central, gdy użytkownik tworzy i aktywuje ją w Dynamics 365 Sales. |
Standardowe mapowanie tabeli sprzedaży do synchronizacji
Tabele w Dynamics 365 Sales, takie jak zamówienia, są zintegrowane z odpowiadającymi im typami tabel w Business Central, takimi jak zamówienia sprzedaży. Aby pracować na danych Dynamics 365 Sales należy skonfigurować łącza, nazywane sprzężeniami, między tabelami w Business Central i Dynamics 365 Sales.
W poniższej tabeli wymieniono standardowe mapowanie między tabelami w Business Central i Dynamics 365 Sales, które zapewnia Business Central.
Business Central | Dynamics 365 Sales | Kierunek synchronizacji | Domyślny filtr |
---|---|---|---|
Jednostka miary | Grupa jednostek | Business Central -> Dynamics 365 Sales | |
Zapas | Produkt | Business Central -> Dynamics 365 Sales i Dynamics 365 Sales -> Business Central | Filtr kontaktu sprzedaży: Typ produktu to Zapas sprzedaży |
Zasób | Produkt | Business Central -> Dynamics 365 Sales oraz Dynamics 365 Sales -> Business Central | Filtr kontaktu sprzedaży: Typ produktu to Usługi |
Grupa cenowa nabywcy | Cennik | Business Central -> Dynamics 365 Sales | |
Cena sprzedaży | Cennik produktu | Business Central -> Dynamics 365 Sales | Business Central filtr kontaktu: Kod sprzedaży nie jest pusty, Typ sprzedaży jest ustawiony jako Grupa cenowa nabywcy |
Szansa sprzedaży | Szansa sprzedaży | Business Central -> Dataverse and Dynamics 365 Sales -> Business Central | |
Nagłówek faktury sprzedaży | Faktura | Business Central -> Dynamics 365 Sales | |
Wiersz faktury sprzedaży | Produkt zafakturowany | Business Central -> Dynamics 365 Sales | |
Nagłówek zamówienia sprzedaży | Zamówienie sprzedaży | Business Central -> Dynamics 365 Sales | Business Central Filtr nagłówka sprzedaży: Typ dokumentu to Zamówienie, Stan to Zwolnione |
Notatki zamówienia sprzedaży | Notatki zamówienia sprzedaży | Business Central -> Dynamics 365 Sales i Dynamics 365 Sales -> Business Central |
Zasady synchronizacji
W poniższej tabeli wymieniono zasady kontrolujące synchronizację między Dynamics 365 Sales i Business Central. Są one dodatkiem do zasad określonych dla Dataverse, które także obowiązują. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Standardowe mapowanie tabeli.
Uwaga
Zmiany w danych dokonane przez konto użytkownika integracyjnego nie są synchronizowane. Z tego powodu zaleca się niezmienianie danych podczas używania tego konta. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie kont użytkowników w celu integracji z Dynamics 365 Sales.
Tabela | Reguła |
---|---|
Jednostki miary | Jednostki miary są zsynchronizowane z grupami jednostek w Dynamics 365 Sales. W grupie jednostek może być określona tylko jedna jednostka miary. |
Zapasy | Podczas synchronizacji zapasów z produktami Dynamics 365 Sales, Business Central automatycznie tworzy cennik w Dynamics 365 Sales. Aby uniknąć błędów synchronizacji, tego cennika nie powinno się modyfikować ręcznie. |
Zasoby | Zasoby są zsynchronizowane z produktami Dynamics 365 Sales o typie produktu Usługa. |
Grupy cenowe nabywców | Grupy cenowe nabywców są zsynchronizowane z Cennikami sprzedaży. |
Ceny sprzedaży | Ceny sprzedaży o typie sprzedaży Grupa cenowa nabywcy i mające określony kod sprzedaży są zsynchronizowane z wierszami cennika Dynamics 365 Sales. |
Szanse sprzedaży | Szanse sprzedaży są zsynchronizowane z szansami sprzedaży Dynamics 365 Sales. Wartość Kodu sprzedawcy określa właściciela sprzężonej tabeli w Dynamics 365 Sales. |
Zaksięgowane faktury sprzedaży | Zaksięgowane faktury sprzedaży są zsynchronizowane z fakturami sprzedaży. Przed synchronizacją faktury zaleca się synchronizację wszystkich tabel mogących uczestniczyć w zamówieniu, takich jak sprzedawcy czy cenniki. Wartość Kodu sprzedawcy w nagłówku faktury określa właściciela sprzężonej tabeli w Sprzedażach. |
Zamówienia sprzedaży | Gdy integracja zamówienia sprzedaży jest umożliwiona, zamówienia sprzedaży w Business Central utworzone z przesłanych zamówień sprzedaży w Dynamics 365 Sales są zsynchronizowane z zamówieniami sprzedaży w UWZGLĘDNIJ ZAMÓWIENIE, gdy są zwalniane. Przed synchronizacją zamówień zaleca się synchronizację wszystkich tabel mogących uczestniczyć w zamówieniu, takich jak sprzedawcy czy cenniki. Pole Kod sprzedawcy w nagłówku zamówienia określa właściciela sprzężonej tabeli w Dynamics 365 Sales. |
Synchronizacja zleceń dla integracji sprzedaży
Zlecenia są uruchamiane w poniższej kolejności, aby uniknąć zależności sprzężenia między tabelami. W Dataverse są dostępne dodatkowe zlecenia. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Planowanie zadań przy pomocy kolejek zleceń.
- UNITOFMEASURE - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
- RESOURCE-PRODUCT - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
- ITEM-PRODUCT - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
- CUSTPRCGRP-PRICE - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
- SALESPRC-PRODPRICE - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
- POSTEDSALESINV-INV - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales
Domyślna synchronizacja zapisów kolejki zleceń
W poniższej tabeli opisano domyślne zlecenia synchronizacji dla Zleceń.
Zapis kolejki zleceń | Opis | Kierunek | Mapowanie tabeli integracji | Domyślna częstotliwość synchronizacji (minuty) | Domyślny czas wstrzymania (minuty) |
---|---|---|---|---|---|
JEDNOSTKAMIARY - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje grupy jednostek Dynamics 365 Sales z jednostkami miary Business Central. | Z Business Central do Dynamics 365 Sales | UNIT OF MEASURE | 30 | 720 (12 godz.) |
ZASÓB-PRODUKT - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje produkty Dynamics 365 Sales z zasobami Business Central. | Z Business Central do Dynamics 365 Sales | RESOURCE-PRODUCT | 30 | 720 (12 godz.) |
ZAPAS-PRODUKT - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje produkty Dynamics 365 Sales z zapasami Business Central. | Z Business Central do Dynamics 365 Sales | ITEM-PRODUCT | 30 | 1440 (24 godz.) |
GRUPACENNABYWC-CENA - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje cenniki sprzedaży Dynamics 365 Sales z grupami cenowymi nabywców Business Central. | CUSTOMER PRICE GROUPS-SALES PRICE LISTS | 30 | 1440 (24 godz.) |
|
CENASPRZED-CENAPROD - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje ceny produktu Dynamics 365 Sales z cenami sprzedaży Business Central. | PRODUCT PRICE-SALES PRICE | 30 | 1440 (24 godz.) |
|
ZAKSFAKSPRZED-FAK - zlecenie synchronizacji Dynamics 365 Sales | Synchronizuje faktury Dynamics 365 Sales z zaksięgowanymi fakturami sprzedaży Business Central. | Z Business Central do [!INCLUDEcrm_md | INVOICES-POSTED SALES INVOICES | 30 | 1440 (24 godz.) |
Statystyka nabywcy - synchronizacja Dynamics 365 Sales | Aktualizuje konta Dynamics 365 Sales o najnowsze dane nabywców Business Central. W Dynamics 365 Sales informacje te pojawiają się w szybkim podglądzie Statystyka konta Business Central kont sprzężonych z nabywcami Business Central. Dane te można też wprowadzić ręcznie w każdym rekordzie nabywcy. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Ręczne sprzężenie i synchronizacja rekordów. Uwaga: Ten zapis kolejki zleceń ma znaczenie tylko jeśli rozwiązanie integracji Business Central jest zainstalowane w Dynamics 365 Sales. |
Nie dotyczy | Nie dotyczy | 30 | Nie dotyczy |
Połącznia z wersjami On-Premises Business Central 2019 release wave 1 oraz Microsoft Dynamics NAV 2018
Zespół Microsoft Power Platform ogłosił, że kończy wsparcie typu uwierzytelniania Office365. Jeśli korzystasz z wersji lokalnej Business Central, starszej niż Business Central 2019 release wave 1, aby połączyć się z Dynamics 365 Sales online należy skorzystać z typu uwierzytelniania OAuth. Kroki w tej sekcji opisują w jaki sposób połączyć się z następującymi wersjami produktu:
- Business Central 2019 release wave 1
- Microsoft Dynamics NAV 2018
Warunki wstępne
Posiadanie subskrypcji Microsoft Azure. Konto próbne pozwala na rejestrację aplikacji.
Dynamics 365 Sales jest skonfigurowane, aby korzystać z jednego z następujących typów uwierzytelniania:
Office365 (starsza wersja)
Ważne
Od kwietnia 2022, Office365 (starsza wersja) nie będzie obsługiwany. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Ważne nadchodzące zmiany w Power Apps, Power Automate oraz aplikacji zaangażowania klientów.
OAuth
Aby połączyć Business Central 2019 release wave 1 oraz Dynamics NAV 2018
Zaimportuj Microsoft Dynamics 365 Business Central Integration Solution do wykorzystywanego środowiska Dynamics 365 Sales. Rozwiązanie integracji jest dostępne w folderze CrmCustomization w Business Central lub DVD instalacyjnym Dynamics NAV 2018. W zależności od wersji produktu, zaimportuj jedno z następujących:
- Dla Business Central, folder zawierający rozwiązania DynamicsNAVIntegrationSolution_v9 oraz DynamicsNAVIntegrationSolution_v91. Importowane rozwiązanie zależy od wersji Dynamics 365 Sales, z którą się łączysz. Dynamics 365 Sales online wymaga rozwiązania integracji DynamicsNAVIntegrationSolution_v91.
- Dla Dynamics NAV 2018, zainstaluj rozwiązanie DynamicsNAVIntegrationSolution.
Utwórz nieinteraktywnego użytkownika integracji w swoim środowisku Dynamics 365 Sales i przypisz użytkownika do następujących ról zabezpieczeń. Dodatkowe informacje zamieszczono w sekcji Utwórz nieinteraktywne konto użytkownika.
- Administrator integracyjny Dynamics 365 Business Central
- Użytkownik integracyjny Dynamics 365 Business Central
Ważne
Użytkownik nie może posiadać roli Administrator systemu. Dodatkowo, nie można korzystać z konta administratora systemu jako użytkownika integracji.
Utwórz rejestrację aplikacji Business Central w portalu Azure. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Rejestracja aplikacji w Azure Active Directory.
Uwaga
Zaleca się rejestrację aplikacji w tym samym dzierżawcy, w którym zarejestrowano środowisko Dataverse, aby trzeba było zezwalać aplikacji na dostęp do środowiska. Jeśli zarejestrujesz aplikację w innym środowisku, należy zalogować się w Azure AD za pomocą konta administratora twojego środowiska Dataverse i zezwolić na dostęp.
Dodatkowo rejestrowana aplikacja nie może posiadać sekretu. Połączenie aplikacji posiadającej sekret z Dataverse jest dostępne tylko w wersji Business Central 2020 release wave 1 lub późniejszej.
W zależności od wersji produktu, wykonaj jedno z następujących:
- W Business Central, wyszukaj Ustawienia połączenia z Microsoft Dynamics 365, a następnie wybierz łącze powiązane.
- W Dynamics NAV 2018, wyszukaj Microsoft Dynamics 365 for Sales, a następnie wybierz łącze powiązane.
W polu Typ uwierzytelniania, wybierz opcję OAuth.
Wybierz wersję CRM SDK, która odpowiada wersji rozwiązania zaimportowanej w kroku 1.
Uwaga
Ten krok odnosi się tylko do Business Central.
Wprowadź adres URL środowiska Dynamics 365 Sales, a następnie wprowadź nazwę użytkownika oraz hasło dla użytkownika integracji.
- W Business Central, skorzystaj z pola Adres serwera.
- W Dynamics NAV 2018, skorzystaj z pola Dynamics 365 Sales URL.
W polu Łańcuch połączenia, określ identyfikator rejestracji aplikacji. Pole posiada dwa tokeny, w których należy określić identyfikator aplikacji.
Token Opis AppId Wprowadź identyfikator aplikacji. RedirectUri Wprowadź identyfikator aplikacji ale dodaj prefix app://. Przykład W poniższym przykładzie przedstawiono łańcuch połączenia.
AuthType=OAuth;Username=jsmith@contoso.onmicrosoft.com;Password=****;Url=https://contosotest.crm.dynamics.com;AppId=<your AppId>;RedirectUri=app://<your AppId>;TokenCacheStorePath=;LoginPrompt=Auto
Uruchom połączenie.
Uwaga
Jeśli chcesz skonfigurować połączenie z instancją Dynamics 365 Sales o konkretnym typie uwierzytelniania, należy wypełnić pola na skróconej karcie Szczegóły typu uwierzytelniania. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Uwierzytelnianie z usługami sieci Web Microsoft Dataverse. Ten krok nie jest wymagany przy łączeniu wersji online Business Central.
Zobacz też
Konfiguracja kont użytkowników do integracji z Dynamics 365 Sales
Skonfiguruj połączenie z Dynamics 365 Sales
Synchronizacja Business Central i Dynamics 365 Sales
Przygotowanie Dynamics 365 Sales do lokalnej integracji