Konfigurowanie firmy przy pomocy usług RapidStart
Istnieje możliwość konfiguracji nowej firmy w Business Central za pomocą RapidStart Services - narzędzia zaprojektowanego w celu skrócenia czasu wdrożeń, poprawienia jakości implementacji, wprowadzenia powtarzalnego podejścia do implementacji i zwiększenia produktywności przez automatyzację i uproszczenie zadań cyklicznych.
Usługi RapidStart pomagają zyskać podgląd procesu konfiguracji nowej firmy poprzez zapewnienie arkusza, w którym można skonfigurować tabele często zaangażowane w proces konfiguracji nowych firm. Jednocześnie można utworzyć kwestionariusz, aby pokierować nabywcami przez zbieranie informacji dotyczących konfiguracji. Nabywcy mają możliwość użycia kwestionariusza do konfiguracji obszarów aplikacji; mogą też bezpośrednio otworzyć stronę konfiguracji i tam dokonać konfiguracji. Co najważniejsze, usługi RapidStart pomagają nabywcy przygotować firmę za pomocą domyślnych danych konfiguracji, które można dostosować według potrzeby. Należy pamiętać też, że podczas korzystania z usług RapidStart można konfigurować i migrować istniejące już dane nabywców, takie jak lista nabywców lub zapasów, do nowej firmy.
Aby przyspieszyć konfigurację firmy, można użyć poniższych komponentów:
- Kreator konfiguracji
- Arkusz konfiguracji
- Pakiety konfiguracji
- Szablony konfiguracji
- Kwestionariusz konfiguracji
NOTE
Istnieją obszary Business Central, które trzeba skonfigurować ręcznie. Są to między innymi dodawanie użytkowników, konfiguracja okresów obrachunkowych i konfiguracja wymiarów dla analityki biznesowej. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie Business Central.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do artykułów, które je opisują.
Aby | Zobacz |
---|---|
Utworzyć nową firmę i importować podstawowe dane i szablony konfiguracji | Ustawianie konfiguracji firmy |
Wdrożyć skonfigurowany pakiet do nabywcy dla implementacji | Zastosowanie nowych ustawień do nowych firm |
Określić i zweryfikować wartości konfiguracji nabywcy dla wszystkich głównych obszarów, takich jak informacje firmowe, księga główna, magazyn, sprzedaż lub produkcja. | Zbieranie wartości konfiguracji nabywców |
Skonfigurować główne rekordy danych podstawowych za pomocą szablonów i przygotować do migracji istniejących danych nabywców. | Przygotowanie do migracji danych nabywców |
Określić tabele i pola, zweryfikować istniejące dane nabywców i migrować dane do bazy danych Business Central. | Migracja danych nabywców |
Przygotować do ponownego użycia konfiguracji firmy w innych firmach. | Tworzenie niestandardowych pakietów konfiguracji firmy |
Znaleźć rozwiązanie znanych problemów w zestawie narzędzi RapidStart Services. | Porady i wskazówki: Usługi RapidStart |
Zobacz też
Administracja
Konfiguracja Business Central
Konfiguruj skomplikowane obszary aplikacji w oparciu o najlepsze praktyki