Usuwanie zapisów budżetu kosztów
Zadanie wsadowe Usuń zapisy budżetu kosztów umożliwia usunięcie zapisów budżetu kosztu z rejestru budżetu kosztów.
Aby zapobiec występowaniu luk w zapisach budżetu kosztów i zapisach rejestru kosztów, zablokowano możliwość usuwania pojedynczych zapisów oraz grup zapisów ze środka listy zapisów rejestru.
Aby usunąć zapis budżetu kosztów
Wybierz ikonę , wprowadź Usuń zapisy budżetu kosztów, a następnie wybierz powiązane łącze.
Pole Do nr rejestru zawiera numer ostatniego zapisu rejestru i nie można zmienić tego numeru.
Numer zapisu rejestru, od którego należy rozpocząć usuwanie, można wybrać w polu Od nr rejestru.
Wybierz przycisk OK, aby usunąć wybrane zapisy budżetu kosztów.
Uwaga
Aby zapobiec przypadkowemu usunięciu zapisów budżetu kosztów, można zamknąć zapisy rejestru poprzez zaznaczenie wierszy jako Zamknięte w polu Zamknięte na stronie Rejestry budżetu kosztów.
Zobacz też
Księgowanie kosztów
Tworzenie budżetów kosztów
Praca z Business Central