Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Business Central umożliwia przechowywanie szczegółowych informacji o pracownikach. Można rejestrować i aktualizować informacje o pracownikach, takie jak umowy zatrudnienia, informacje poufne, kwalifikacje oraz informacje o kontakcie z pracownikami.

    Funkcjonalność pozwala także na rejestrowanie nieobecności oraz ich analizę, jeśli zachodzi taka potrzeba.

    Aby rozpocząć pracę z funkcjonalnością Zasoby ludzkie, należy skonfigurować pracowników oraz wprowadzić podstawowe informacje na ich temat. Następnie, do pracowników można przypisać kody umożliwiające filtrowanie informacji dla wybranych pracowników.

    W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.

    Aby Zobacz
    Zarejestrować nowych pracowników lub edytować rekordy obecnych pracowników oraz przypisać informacje dotyczące umów i wyposażenia. Rejestrowanie pracowników
    Zarejestrować nieobecności pracownika oraz wyświetlać statystyki nieobecności według filtrów. Zarządzanie nieobecnościami pracownika

    Zobacz też

    Finanse
    Praca z Business Central
    Zmiana wyświetlanych funkcji

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.