Zarządzanie zasobami ludzkimi
Business Central umożliwia przechowywanie szczegółowych informacji o pracownikach. Można rejestrować i aktualizować informacje o pracownikach, takie jak umowy zatrudnienia, informacje poufne, kwalifikacje oraz informacje o kontakcie z pracownikami.
Funkcjonalność pozwala także na rejestrowanie nieobecności oraz ich analizę, jeśli zachodzi taka potrzeba.
Aby rozpocząć pracę z funkcjonalnością Zasoby ludzkie, należy skonfigurować pracowników oraz wprowadzić podstawowe informacje na ich temat. Następnie, do pracowników można przypisać kody umożliwiające filtrowanie informacji dla wybranych pracowników.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.
Aby | Zobacz |
---|---|
Zarejestrować nowych pracowników lub edytować rekordy obecnych pracowników oraz przypisać informacje dotyczące umów i wyposażenia. | Rejestrowanie pracowników |
Zarejestrować nieobecności pracownika oraz wyświetlać statystyki nieobecności według filtrów. | Zarządzanie nieobecnościami pracownika |
Zobacz też
Finanse
Praca z Business Central
Zmiana wyświetlanych funkcji