Table of Contents

Tworzenie interakcji dla kontaktów i segmentów

Interakcje można tworzyć w celu śledzenia komunikacji z pojedynczym kontaktem lub wieloma kontaktami w segmencie. Aby ułatwić tworzenie interakcji, Business Central zawiera przewodnik konfiguracji z pomocą Tworzenie interakcji. Przewodnik skupia się na najważniejszych szczegółach interakcji.

Przed rozpoczęciem tworzenia interakcji należy skonfigurować szablony interakcji. Dodatkowe informacje na temat szablonów interakcji zamieszczono w artykule Konfigurowanie szablonów interakcji.

Aby utworzyć interakcję z określonym kontaktem

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature, wprowadź Kontakty, Sprzedawca lub Zapis dziennika interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz akcję Tworzenie interakcji.
  3. Wypełnij odpowiednio wymagane pola. Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Uwaga

Aby zatrzymać proces przed zakończeniem tworzenia interakcji, można wybrać akcję Anuluj, a następnie określić, czy ustawienia mają zostać zapisane do późniejszego użycia. Dodatkowe informacje na temat przełożonych interakcji zamieszczono w sekcji Aby zakończyć konfigurowanie przełożonej interakcji.

Aby utworzyć interakcję dla segmentu

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature., wprowadź Segmenty, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz akcję Tworzenie interakcji.
  3. Wypełnij odpowiednio wymagane pola. Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Porada

Po przypisaniu interakcji do segmentu można wykonać kilka poniższych akcji na stronie Segment:

  • Można spersonalizować interakcję dla każdego kontaktu w zakresie segmentu, na przykład wybierając w wierszach inny szablon interakcji.
  • Segment i interakcje można zarejestrować poprzez wybranie akcji Rejestruj, aby otworzyć stronę Rejestrowanie segmentu.
  • Utwórz nowy segment zawierający te same kontakty, zaznaczając pole wyboru Utwórz nowy segment. Ustawienie wymaga określenia serii numeracji segmentów na stronie Ustawienia marketingu.

Interakcja jest rejestrowana dla każdego kontaktu w ramach segmentu w tabeli Zapis dziennika interakcji, a segment jest rejestrowany. Zarejestrowane segmenty można wyświetlić na stronie Zarejestrowane segmenty.

Aby zakończyć konfigurację przełożonej interakcji

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature, wprowadź Przełożone interakcje, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz interakcję, którą chcesz zakończyć, a następnie wybierz akcję Wznów.

Zobacz też

Rejestrowanie interakcji
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Praca z Business Central

Bezpłatne ścieżki szkoleniowe dotyczące Business Central