Tworzenie interakcji dla kontaktów i segmentów
Interakcje można tworzyć w celu śledzenia komunikacji z pojedynczym kontaktem lub wieloma kontaktami w segmencie. Aby ułatwić tworzenie interakcji, Business Central zawiera przewodnik konfiguracji z pomocą Tworzenie interakcji. Przewodnik skupia się na najważniejszych szczegółach interakcji.
Przed rozpoczęciem tworzenia interakcji należy skonfigurować szablony interakcji. Dodatkowe informacje na temat szablonów interakcji zamieszczono w artykule Konfigurowanie szablonów interakcji.
Aby utworzyć interakcję z określonym kontaktem
- Wybierz ikonę
, wprowadź Kontakty, Sprzedawca lub Zapis dziennika interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wybierz akcję Tworzenie interakcji.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola. Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Uwaga
Aby zatrzymać proces przed zakończeniem tworzenia interakcji, można wybrać akcję Anuluj, a następnie określić, czy ustawienia mają zostać zapisane do późniejszego użycia. Dodatkowe informacje na temat przełożonych interakcji zamieszczono w sekcji Aby zakończyć konfigurowanie przełożonej interakcji.
Aby utworzyć interakcję dla segmentu
- Wybierz ikonę
, wprowadź Segmenty, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wybierz akcję Tworzenie interakcji.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola. Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Porada
Po przypisaniu interakcji do segmentu można wykonać kilka poniższych akcji na stronie Segment:
- Można spersonalizować interakcję dla każdego kontaktu w zakresie segmentu, na przykład wybierając w wierszach inny szablon interakcji.
- Segment i interakcje można zarejestrować poprzez wybranie akcji Rejestruj, aby otworzyć stronę Rejestrowanie segmentu.
- Utwórz nowy segment zawierający te same kontakty, zaznaczając pole wyboru Utwórz nowy segment. Ustawienie wymaga określenia serii numeracji segmentów na stronie Ustawienia marketingu.
Interakcja jest rejestrowana dla każdego kontaktu w ramach segmentu w tabeli Zapis dziennika interakcji, a segment jest rejestrowany. Zarejestrowane segmenty można wyświetlić na stronie Zarejestrowane segmenty.
Aby zakończyć konfigurację przełożonej interakcji
- Wybierz ikonę
, wprowadź Przełożone interakcje, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wybierz interakcję, którą chcesz zakończyć, a następnie wybierz akcję Wznów.
Zobacz też
Rejestrowanie interakcji
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Praca z Business Central