Tworzenie interakcji dla kontaktów i segmentów
Można tworzyć interakcje, aby rejestrować interakcje i korespondencje z kontaktami oraz segmentami. Przykładem takiej interakcji może być poczta bezpośrednia.
Przed utworzeniem interakcji, należy skonfigurować szablony interakcji. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Ustawienia szablonów interakcji.
Aby utworzyć interakcję
- Otwórz kontakt, sprzedawcę lub zapis dziennika interakcji.
- Wybierz akcję Tworzenie interakcji.
- Wypełnij pola, a następnie wybierz przycisk OK.
Uwaga
Jeśli musisz wykonać inne zadanie przed zakończeniem interakcji, możesz wybrać opcję Anuluj, by zakończyć interakcję później. Interakcja zostanie przełożona.
Aby zakończyć i usunąć przełożone interakcje
- Otwórz kontakt, sprzedawcę lub zapis dziennika interakcji.
- Wybierz Przełożone interakcje.
- Wybierz interakcję, którą chcesz zakończyć, a następnie wybierz akcję Wznów.
Aby utworzyć interakcję dla segmentu
Wybierz ikonę , wprowadź Segmenty, a następnie wybierz powiązane łącze.
Wypełnij pola na stronie Segment w sekcji Interakcja, aby określić, jaką interakcję przypisać do danego segmentu.
Po przypisaniu interakcji do segmentu, można spersonalizować interakcję dla każdego kontaktu w zakresie segmentu, na przykład wybierając w wierszach na stronie Segment inny szablon interakcji.
Aby zarejestrować segment i interakcje, wybierz akcję Dziennik. Otworzy się strona Rejestrowanie segmentu.
Jeżeli chcesz utworzyć nowy segment zawierający te same kontakty, zaznacz pole wyboru Utwórz nowy segment. Aby utworzyć nowy segment na stronie Ustawienia marketingu, należy mieć określoną serię numeracji dla segmentów.
Interakcja jest rejestrowana dla każdego kontaktu w ramach segmentu w tabeli Zapis dziennika interakcji, a segment jest rejestrowany. Zarejestrowane segmenty można znaleźć na stronie Zarejestrowany segment.
Jeżeli zaznaczono pole wyboru Utwórz nowy segment, tworzony jest nowy segment, który zawiera te same kontakty co segment, który właśnie został zarejestrowany.
Zobacz też
Rejestrowanie interakcji
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Praca z Business Central