Rejestrowanie interakcji z kontaktami
Konfiguracja aplikacji do rejestrowania interakcji obejmuje następujące zadania:
- Konfigurowanie szablonów interakcji
- Tworzenie interakcji dla kontaktów i segmentów
- Wyświetlanie i zarządzanie zarejestrowanymi interakcjami
Konfigurowanie szablonów interakcji
Przed utworzeniem i zarejestrowaniem interakcji, należy skonfigurować szablony interakcji. Podczas tworzenia interakcji należy określić szablony interakcji, na których mają być one oparte. Szablon interakcji to model, który definiuje podstawowe właściwości interakcji. Szablon interakcji konfiguruje się na stronie Szablony interakcji.
Po wprowadzeniu informacji o szablonie interakcji, można utworzyć załącznik, na przykład dokument Microsoft Word. Można ustawić dowolną ilość szablonów interakcji, powtarzając powyższe kroki.
Tworzenie interakcji
Istnieją dwa sposoby rejestrowania interakcji:
- Ręczne tworzenie interakcji, które są powiązane z pojedynczym kontaktem lub segmentem. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Tworzenie interakcji dla kontaktów i segmentów.
- Rejestrowanie interakcji automatycznie, podczas wykonywania akcji w aplikacji, na przykład podczas drukowania faktury lub oferty. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Automatyczne rejestrowanie interakcji z kontaktami.
Wyświetlanie i zarządzanie zarejestrowanymi interakcjami
Na stronie Zapisy dziennika interakcji można wyświetlić wszystkie zarejestrowane interakcje, które nie zostały usunięte. Można otworzyć tę stronę poprzez:
- Użycie ikony Wyszukaj stronę lub raport do wyszukiwania na stronie Zapisy dziennika interakcji.
- Wybranie akcji Zapisy dziennika interakcji z kontaktu lub segmentu. Strona Zapis dziennika interakcji zawiera interakcje utworzone ręcznie, a także te zarejestrowane automatycznie przez aplikację.
Na stronie tej można:
- Wyświetlić stan interakcji.
- Oznaczyć interakcje jako anulowane.
Można usunąć zapisy dziennika interakcji, które zostały anulowane. Aby usunąć zapisy dziennika interakcji, wybierz ikonę , wprowadź Usuń anulow. zapisy dziennika interakcji, a następnie wybierz powiązane łącze i wypełnij informacje.
Zobacz też
Zarządzanie kontaktami
Zarządzanie szansami sprzedaży
Praca z Business Central