Zarządzanie szansami sprzedaży
Każdy potencjalny klient powinien być traktowany jako szansa sprzedaży. Można tworzyć szanse sprzedaży i kojarzyć je ze sprzedawcami, co pozwala na śledzenie szans sprzedaży.
Przed rozpoczęciem korzystania z zarządzania szansami sprzedaży, należy skonfigurować cykle sprzedaży i etapy cyklu sprzedaży. Tworząc szansę sprzedaży, należy podać informacje o kontakcie, sprzedawcy, cyklu sprzedaży oraz datach, a także należy wykonać wycenę wartości sprzedaży tej szansy i oszacować jej szansę powodzenia.
W poniższej tabeli opisano sekwencję zadań oraz podano łącza do powiązanych artykułów.
Aby | Zobacz |
---|---|
Skonfigurować zazwyczaj śledzone cykle sprzedaży oraz różne etapy każdego z cykli sprzedaży dla szansy sprzedaży. | Konfigurowanie cykli sprzedaży i etapów sprzedaży dla szans sprzedaży |
Utworzyć szanse sprzedaży pochodzące od kontaktów. | Tworzenie szans sprzedaży |
Przetworzyć szansę sprzedaży przez cały cykl sprzedaży aż do ukończenia. | Przetwarzanie szans sprzedaży |
Zobacz też
Sprzedaż
Tworzenie i zarządzanie kontaktami
Praca z Business Central