Table of Contents

Business Central - szybki start

Artykuły w tej części zawierają instrukcje na temat konfiguracji aplikacji, dzięki którym użytkownicy będą mogli szybko rozpocząć korzystanie z podstawowych funkcji Business Central.

Kolejne sekcje to przewodniki dla początkujących, które pomagają zapoznać się z funkcjonalnością Business Central. W każdym artykule Szybki start zamieszczono łącza do bardziej zaawansowanych treści na temat danej funkcjonalności.

Określenie podstawowych informacji o firmie

Pierwszym krokiem jest podanie podstawowych informacji o firmie użytkownika. Informacje te obejmują na przykład adres, konta bankowe, numer NIP itd. Wyjaśniono to w artykule Dane firmy - szybki start.

Aby przygotować podstawowe informacje finansowe

Aby rozpocząć efektywne zarządzanie procesami biznesowymi firmy należy wprowadzić jej informacje finansowe. Business Central zawiera wbudowane plany kont (PK), które pomogą zaoszczędzić czas podczas wprowadzania danych. Możliwe jest ich dostosowanie, według instrukcji na stronie Informacje finansowe - szybki start.

Dostosowywanie i drukowanie raportów i dokumentów

Artykuł Podstawowa funkcjonalność tworzenia raportów i dokumentów - szybki start wyjaśnia, jak dostosowywać i drukować raporty i dokumenty takie jak faktury sprzedaży, aby odpowiadały potrzebom użytkownika.

Sprzedaż produktów i usług

Informacje dotyczące szybkiego rozpoczęcia pracy ze sprzedażą produktów i usług zamieszczono w artykule Sprzedaż - szybki start.

Zakup produktów i usług

Informacje dotyczące zakupu produktów i usług zamieszczono w artykule Zakupy - szybki start.

Zrozumienie potrzeb firmy z analityką biznesową

Narzędzia przedstawione w artykułach Analityka biznesowa - szybki start umożliwią transformację danych biznesowych w wartościowe wnioski.

Zobacz też

Szkolenia Business Central
Funkcjonalność dla firm - przegląd
Przegląd zadań