Włączanie płatności nabywców z wykorzystaniem usług płatniczych
Oprócz przelewów bankowych i płatności realizowanych za pośrednictwem kart kredytowych, użytkownicy mają możliwość płacenia, korzystając z własnego konta i usług płatniczych, takich jak PayPal i WorldPay.
Po włączeniu usługi płatniczej w Business Central, łącze do usługi zostaje udostępnione w dokumentach sprzedaży wysyłanych nabywcom pocztą e-mail. Używając podanego łącza, nabywcy mogą przejść do usługi płatniczej oraz zapłacić rachunek bezpośrednio z dokumentu sprzedaży. Jeśli umieszczanie łącza w dokumencie nie jest konieczne, na przykład w sytuacji, gdy nabywca zrealizował płatność gotówkową, usługę płatniczą można usunąć z faktury przed jej zaksięgowaniem.
W Business Central zainstalowano rozszerzenia standardowych płatności PayPal i WorldPay i są one gotowe do aktywacji.
Przestroga
Rozszerzenie standardowe płatności WorldPay nie będzie już obsługiwane. Kod zostanie oznaczony jako przestarzały w wydaniu 2023 release wave 2. Aplikacja będzie aktywna jeszcze dla trzech kolejnych wydań, a potem zostanie usunięta.
Aby włączyć usługę płatniczą w Business Central
- Wybierz ikonę
, wprowadź Usługi płatnicze, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Na stronie Usługi płatnicze wybierz akcję Nowy.
- Wybierz usługę płatniczą, a następnie zamknij stronę.
- Na stronie Usługi płatnicze wybierz akcję Ustawienia.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
- Zamknij stronę.
Aby wybrać usługę płatniczą w fakturze sprzedaży
- Wybierz ikonę
, wprowadź Faktury sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze.
- Otwórz fakturę sprzedaży, która ma zostać opłacona przy pomocy usługi płatniczej.
- W polu Usługa płatnicza wybierz usługę płatniczą.
Uwaga
Pole Usługa płatnicza jest dostępne tylko po wcześniejszej aktywacji usługi płatniczej.
Zobacz też
Konfigurowanie sprzedaży
Sprzedaż
Dostosowywanie Business Central przy użyciu rozszerzeń
Praca z Business Central