Table of Contents

Śledzenie paczek

Większość spedytorów udostępnia usługę sieci Web umożliwiającą śledzenie stanu przesyłek w trasie. Informacje te mogą być przydatne w realizacji wielu procesów biznesowych, na przykład podczas obsługi nabywcy. W przypadku korzystania z usług kilku spedytorów, można wprowadzić podstawowe informacje na ich temat, a następnie używać usługi śledzenia przesyłek bezpośrednio ze stron Zaksięgowane wydania sprzedaży, Zaksięgowane faktury sprzedaży, Zaksięgowane faktury korygujące sprzedaży i Zaksięgowane przyjęcie zwrotu. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Konfigurowanie spedytorów.

W następującej procedurze opisano, jak śledzić przesyłkę z zaksięgowanego wydania sprzedaży, ale te same kroki mają zastosowanie w przypadku śledzenia przesyłki ze stron Zaksięgowana faktura sprzedaży, Zaksięgowana faktura korygująca sprzedaży oraz Zaksięgowane przyjęcie zwrotu.

Aby prześledzić drogę przesyłki

Uwaga

W poniższej procedurze użyto strony Zaksięgowane wydanie sprzedaży jako przykładu. Kroki procedury śledzenia przesyłki są takie same na stronach Zaksięgowane faktury sprzedaży, Zaks. faktury koryg. sprzed. oraz Zaksięgowane przyjęcie zwrotu.

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature., wprowadź Zaksięgowane wydanie sprzedaży, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Otwórz wydanie, które ma być śledzone, a następnie wybierz akcję Aktualizuj dokument.
  3. W polu Nr śledzonej przesyłki wprowadź numer przesyłki otrzymany od spedytora.
  4. Upewnij się, że wprowadzono poprawne dane spedytora oraz poziom usługi, a następnie zamknij stronę.
  5. Wybierz akcję Śledź przesyłkę, aby otworzyć usługę śledzenia przesyłek spedytora.

Zobacz też

Konfigurowanie spedytorów
Sprzedaż
Konfigurowanie sprzedaży
Wysyłanie dokumentów i wiadomości e-mail
Praca z Business Central

Bezpłatne ścieżki szkoleniowe dotyczące Business Central