Table of Contents

Realizacja usług serwisowych

Business Central zawiera funkcje wspierające świadczenie usług zgodnie z utworzonymi umowami i zleceniami serwisowymi, które zostały zatwierdzone do realizacji. Korzystając z funkcji Tablica alokacji zadań, technicy serwisowi lub dyspozytory z łatwością zauważą zaległe zlecenia serwisowe. Tablica alokacji zadań pokazuje, które zlecenia są w trakcie realizacji, a które są kompletne.

Innym sposobem na przeglądanie oczekujących zleceń serwisowych jest użycie strony Zadania serwisu. Wyświetlając zobowiązania serwisu w ten sposób, można zidentyfikować, gdzie w przepływie pracy serwisu znajduje się zamówienie, a także zmienić jego stan w taki sposób, aby odzwierciedlał on interakcję z nabywcą.

W tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do artykułów, które je opisują.

Aplikacja zarządzania serwisem musi komunikować się z żądaniem serwisu, pochodzącym od nabywcy. Żądanie serwisowe jest zazwyczaj konwertowane na zlecenie serwisowe Business Central zapewnia narzędzia umożliwiające tworzenie zlecenia zarówno bezpośrednio w odpowiedzi na zgłoszenie nabywcy, jak i w ramach realizacji umowy, jeśli w taki sposób skonfigurowano aplikację.

W razie potrzeby, użytkownik może zarządzać programem przedmiotów zastępczych dla nabywców. Można także określić własną strukturę cen, umieścić oferty cen serwisu w logicznych grupach i dokonywać korekt cen.

W tabeli opisano sekwencję zadań wraz z łączami do artykułów, które je opisują.

Aby Zobacz
Utworzyć oferty będące wersjami roboczymi zleceń serwisowych, a następnie konwertować oferty na zlecenia serwisowe. Tworzenie ofert serwisu
Utworzyć dokumenty zawierające informacje o serwisie, takie jak naprawy i konserwacja przedmiotów serwisu. Tworzenie zleceń serwisowych
Zaplanować wykonanie serwisu przy pomocy funkcji Tablica alokacji zadań. Aby uzyskać pomoc w planowaniu, można także skorzystać z narzędzi do zarządzania projektami w dziale Zlecenia. Alokacja zasobów
Dostarczyć usługi serwisowe nabywcom poprzez wykonanie zadań serwisu. Praca nad zadaniami serwisu
Księgować zlecenia serwisowe w taki sposób, aby dane księgowe były aktualne. Księgowanie zleceń serwisowych lub faktur serwisowych
Utworzyć i wystawić faktury za usługi serwisowe, które zostały zrealizowane. Tworzenie faktur serwisu lub faktur korygujących serwisu
Dbać o zadowolenie nabywców, wypożyczając im przedmiot zastępczy w czasie, gdy ich własny jest serwisowany. Pożyczanie i przyjmowanie przedmiotów zastępczych

Zobacz też

Planowanie serwisu
Realizacja umów serwisowych
Zarządzanie projektami