Table of Contents

Konfigurowanie rozwiązywania problemów dotyczących przedmiotów serwisu

Aplikacja umożliwia skonfigurowanie reguł rozwiązywania problemów, które pomagają technikom w rozwiązywaniu problemów podczas świadczenia usług serwisowych. Przykładowo, reguły te mogą być listą kroków niezbędnych do wykonania naprawy lub serią pytań dotyczących przedmiotów, które należy zadać. Po skonfigurowaniu reguł rozwiązywania problemów, można przyporządkować je do grup przedmiotów serwisu, przedmiotów serwisu i przedmiotów. Istnieje hierarchia dziedziczenia dla reguł rozwiązywania problemów. Jeżeli reguły zostaną przypisane do grupy przedmiotów serwisu, przedmioty zawarte w grupie odziedziczą te reguły, chyba że przedmioty te będą miały określone własne reguły. Podobnie, przedmioty serwisu odziedziczą reguły rozwiązywania problemów po przedmiotach.

Aby skonfigurować reguły rozwiązywania problemów

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature, wprowadź Rozwiązywanie problemów, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wypełnij odpowiednio wymagane pola. Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.

Aby przypisać reguły rozwiązywania problemów do przedmiotów, przedmiotów serwisu lub grup przedmiotów serwisu

  1. Wybierz ikonę Lightbulb that opens the Tell Me feature, wprowadź Zapasy, Przedmioty serwisu lub Grupy przedmiotów serwisu, a następnie wybierz powiązane łącze.
  2. Wybierz odpowiednią jednostkę, a następnie wybierz akcję Rozwiązywanie problemów.

Zobacz też

Zarządzanie serwisem

Bezpłatne ścieżki szkoleniowe dotyczące Business Central