Table of Contents

Wiele umów

W zależności od umowy o poziomie usług zawartej z nabywcą, może zaistnieć potrzeba zarządzania przedmiotem serwisowym w ramach więcej niż jednej umowy.

Obsługując przedmiot serwisu w ramach wielu umów, można wykonać następujące czynności:

  • Wygenerować różne umowy dla jednego przedmiotu serwisu.
  • Serwisować części oddzielnie.
  • Uwzględnić różne umiejętności wymagane do serwisowania różnych aspektów przedmiotu serwisu, takich jak mechaniczne komponenty czy oprogramowanie.
  • Określić różne godziny reakcji i częstotliwość serwisowania różnych części przedmiotu serwisu.
  • Zaplanować różne działania, które należy wykonać na przedmiocie serwisu, gdy wymaga on różnych typów prac serwisowych w różnych okresach.
  • Wybrać i przydzielić odpowiedni numer umowy do wiersza przedmiotu serwisu podczas tworzenia zlecenia serwisowego.
  • Zarządzać informacjami finansowymi dotyczącymi przedmiotów serwisu i umów o poziomie usług.

Warto rozważyć poniższe przykłady użycia funkcjonalności wielu umów.

Tworzenie wielu umów dla przedmiotu serwisu

Możliwe jest ręczne utworzenie umowy serwisowej lub oferty serwisowej dla przedmiotów serwisu już zarejestrowanych w nieanulowanych umowach należących do tego samego nabywcy. Aby to zrobić, należy postępować zgodnie ze standardową procedurą tworzenia umów serwisowych i ofert umów serwisowych. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Praca z umowami serwisowymi i ofertami umów serwisowych.

Po dodaniu w wierszu umowy przedmiotu serwisu zarejestrowanego w innych umowach serwisowych lub ofertach umów serwisowych, zostanie wyświetlony komunikat ostrzeżenia informujący, że przedmiot serwisu należy już do przynajmniej jednej umowy serwisowej lub oferty umowy. Po zatwierdzeniu tego komunikatu, wszystkie istotne informacje o przedmiocie serwisu zostaną przeniesione do nowo tworzonego wiersza.

Kopiowanie dokumentów

Poprzez użycie akcji Kopiuj dokument można automatycznie utworzyć umowę serwisu lub ofertę umowy dla przedmiotów serwisu już zarejestrowanych w innych umowach serwisowych lub ofertach umów.

Tworzenie zleceń serwisowych dla wielu umów

Zlecenie serwisowe dla przedmiotu serwisu zarejestrowanego w wielu aktywnych umowach można utworzyć ręcznie. Umowa serwisu jest aktywna, gdy jest podpisana i niewygasła.

Zobacz też

Realizacja umów serwisowych
Tworzenie zleceń serwisowych