Konfiguracja procesów serwisu
Poniżej przedstawiono kilka przykładów ustawień, które można zastosować w procesach zarządzania serwisem:
- Niektóre z ogólnych ustawień procesów, takie jak ostrzeżenia, obliczanie dat kolejnego serwisu dla przedmiotów serwisu, szacowanie opłaty wstępnej, poziom raportowania usterki i inne.
- Typy informacji, jakie technik musi wprowadzić w dokumentach serwisu. Przykładowo wymagane może być określenie rodzaju zlecenia, daty początkowej i/lub końcowej pracy oraz rodzaju wykonanej pracy.
- Niektóre ustawienia domyślne dotyczące czasów reakcji i gwarancji. Obejmują one domyślny czas reakcji rozpoczęcia serwisu, rabat gwarancyjny na części i robociznę oraz okres obowiązywania gwarancji.
- Ustawienia umów, takie jak maksymalna liczba dni, które można wykorzystać na realizację zleceń serwisowych, użycie kodów przyczyn przy anulowaniu umowy, standardowe teksty do opisów umów i wartości umów.
- Sekwencje liczbowe do wykorzystania w dokumentach i zapasach powiązanych z serwisem.
Aby wprowadzić ustawienia ogólne i obowiązkowe
- Wybierz ikonę
, wprowadź Ustawienia zarządzania serwisem a następnie wybierz powiązane łącze.
- Wypełnij odpowiednio wymagane pola Umieść kursor w polu, aby przeczytać krótki opis.
Zobacz też
Konfigurowanie raportowania usterek
Konfigurowanie alokacji zasobów
Konfigurowanie standardowych kodów serwisu
Konfigurowanie cenników i dodatkowych kosztów usług
Konfigurowanie rozwiązywania problemów dotyczących przedmiotów serwisu
Zarządzanie serwisem