Wersja próbna Dynamics 365 Business Central - często zadawane pytania
Rejestracja
Którego adresu e-mail należy użyć do rejestracji użytkownika?
Zaleca się użycie firmowego lub szkolnego adresu e-mail. Okres próbny zostanie przypisany do konta organizacji użytkownika. Użycie adresu e-mail od dostawcy usług konsumenckich lub dostawcy usług telekomunikacyjnych takiego jak outlook.com, hotmail.com, gmail.com i podobnych jest niedozwolone.
Jakie są wymagania systemowe dotyczące okresu próbnego?
Aplikacja jest usługą chmurową, która nie wymaga specjalnego oprogramowania innego niż aktualna przeglądarka.
Czy można zarejestrować się na okres próbny bez dzierżawcy Microsoft 365?
Nie można. Zaleca się użycie firmowego lub szkolnego adresu e-mail.
Czy można zarejestrować się do innych aplikacji usługi Dynamics 365 takich jak Sales, Marketing i Customer Service?
Tak. Wszystkie dostępne okresy próbne można wyświetlić w centrum wersji próbnych. Można użyć tego samego adresu e-mail, aby zalogować się do różnych wersji próbnych.
Wersja próbna aplikacji
Co muszę zrobić jeśli po rejestracji nie otrzymałem wiadomości e-mail zawierającej szczegóły dotyczące wersji próbnej?
Po rejestracji użytkownik powinien otrzymać wiadomość zawierającą szczegóły dotyczące wersji próbnej. Jeżeli wiadomość e-mail nie pojawiła się w skrzynce odbiorczej, należy sprawdzić folder SPAM. Opcjonalnie, można wykonać poniższe kroki:
- Przejdź na stronę wersji próbnej, wybierz Finanse i operacje, a następnie wybierz przycisk Wypróbuj za darmo w kartotece Dynamics 365 Business Central.
- Wprowadź firmowy lub szkolny adres e-mail. Zostaniesz przekierowany do wersji próbnej aplikacji.
Jak dodać nowych użytkowników do wersji próbnej?
Administrator może dodać nowych użytkowników do wersji próbnej w centrum administracyjnym Microsoft 365. Znajdują się tam wskazówki dla administratorów na temat dodania nowych użytkowników w liczbie nieprzekraczającej limitu licencji w wersji próbnej. Jeżeli użytkownik, którego chcesz dodać, posiada już konto Microsoft 365, można przypisać mu odpowiednią licencję. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Przypisywanie licencji do użytkowników w materiałach Microsoft 365.
Ilu użytkowników można dodać do wersji próbnej środowiska?
Można dodać nieograniczoną liczbę użytkowników do wersji próbnej środowiska.
Jak resetuje się wersje próbne środowisk?
Nie można zresetować wersji próbnej środowiska. Jedynym wyjściem jest utworzenie nowego środowiska piaskownicy przez administratora. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Środowiska produkcyjne oraz środowiska piaskownicy, w materiałach dla administratorów.
Aby usunąć subskrypcję wersji próbnej Business Central, należy skontaktować się z administratorem Microsoft 365, który może to zrobić w centrum administracyjnym Microsoft 365. Zobacz też Anulowanie subskrypcji lub usuwanie Business Central.
Wygaśnięcie wersji próbnej i rozszerzenia
Jak można przedłużyć okres próbny?
Okres próbny można samodzielnie przedłużyć. Dodatkowe informacje zamieszczono w sekcji Potrzebujesz więcej czasu na podjęcie decyzji o subskrypcji?. Okres próbny można przedłużyć tylko raz.
Uwaga
Jeżeli wersja próbna Business Central nie zostanie wykorzystana przez 45 dni, Microsoft uznaje ją za wygasłą, a dzierżawca Business Central zostaje usunięty.
Jeżeli wersja próbna zostanie zmieniona na subskrypcję przed wygaśnięciem, odliczanie do 45 dni nie będzie miało zastosowania.
Czy konwersja wersji próbnej na pełną wersję aplikacji jest możliwa?
Tak. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Wprowadzenie do subskrypcji.
Czym są limity wersji próbnej i przydziału?
W darmowej wersji próbnej dostępne są przykładowe dane. 30-dniowy okres próbny z pustą firmą pozwala na przetestowanie pracy z własnymi danymi firmowymi w Business Central. Więcej informacji dla administratorów na temat okresów próbnych i subskrypcji można znaleźć w tym miejscu.
Jak rozpocząć korzystanie z wersji próbnej?
Po rejestracji w darmowej wersji próbnej wyświetli się domyślna strona główna. Można na niej znaleźć łącza do niektórych popularnych zadań oraz przejść do wbudowanych wskazówek i przewodników.
Użytkownik zyskuje także dostęp do przewodników konfiguracji z pomocą, które zawierają instrukcje dotyczące konfiguracji usługi. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Przygotowywanie do prowadzenia działalności.
Jakie funkcje są dostępne w ramach wersji próbnej?
Wersja próbna zawiera szeroki wybór funkcjonalności dostępnych w Business Central. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Przygotowywanie do prowadzenia działalności.
Jak długo można korzystać z darmowej wersji próbnej?
Z wersji próbnej Business Central można korzystać bez ograniczeń pod warunkiem, że użytkownik nie zaprzestanie logowania do aplikacji. Aby móc korzystać z własnych danych, należy rozpocząć 30-dniową wersję próbną.
Uwaga
Jeżeli wersja próbna Business Central nie zostanie wykorzystana przez 45 dni, Microsoft uznaje ją za wygasłą, a dzierżawca Business Central zostaje usunięty.
Jeżeli wersja próbna zostanie zmieniona na subskrypcję przed wygaśnięciem, odliczanie do 45 dni nie będzie miało zastosowania.
Jak można usunąć dane przykładowe z wersji próbnej?
Należy przejść na 30-dniowy okres próbny i wprowadzić własne dane. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Migracja danych lokalnych do Business Central Online (dostępny tylko w języku angielskim) w materiałach dla administratorów.
Czy można przywrócić dane przykładowe?
Nie można. Jeżeli dane przykładowe zostaną przez pomyłkę usunięte, należy zwrócić się do administratora z prośbą o utworzenie nowego środowiska piaskownicy. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Środowiska produkcyjne oraz środowiska piaskownicy w materiałach dla programistów i administratorów (dostępne tylko w języku angielskim).
Zobacz też
Rejestracja na darmowy okres próbny Dynamics 365 Business Central
Często zadawane pytania na temat korzystania z Business Central
Rozwiązywanie problemów: Rejestracja samoobsługowa
Dynamics 365 Business Central Wersje próbne i subskrypcje