Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Ogólna funkcjonalność dla firm

    Business Central zapewnia funkcjonalność przeznaczoną dla obsługi typowych obszarów dla firm, takich jak finanse i sprzedaż. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Funkcjonalność dla firm.

    Aby wesprzeć zadania specyficzne dla obszaru, użytkownik może skorzystać z różnych ogólnych funkcji dla firm, takich jak definiowanie tekstu dodatkowego dla wierszy dokumentów oraz organizowanie łączenia zadań biznesowych w przepływach pracy.

    Uwaga

    Oprócz funkcji związanych z prowadzeniem firmy opisanych w tej sekcji, użytkownik korzysta z ogólnych funkcji interfejsu użytkownika każdego dnia do interakcji z systemem. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Praca z Business Central.

    W poniższej tabeli wymieniono te ogólne obszary biznesowe wraz z łączami do tematów, które je opisują.

    Aby Zobacz
    Zamieścić dodatkowe informacje do kont, kartotek nabywców lub zamówień sprzedaży i przekazać innym użytkownikom informacje o umowach takich jak specjalna cena lub sposób dostawy. Dodawanie komentarzy do kartotek i dokumentów
    Obejrzeć realizowane, zaksięgowane lub zarchiwizowane dokumenty powiązane z wierszami zamówienia sprzedaży i zakupu. Śledzenie wierszy dokumentu
    Poinformować szybko swoich partnerów biznesowych o zawartości dokumentów biznesowych, takiej jak informacje o płatnościach w dokumentach sprzedaży do nabywcy. Wysyłanie dokumentów pocztą e-mail
    Zarchiwizować zamówienia sprzedaży i zakupu, oferty, zamówienia zwrotu i zamówienia zbiorcze oraz użyć zarchiwizowanego dokumentu, aby utworzyć ponownie dokument, z którego był zarchiwizowany. Archiwizowanie dokumentu
    Skonfigurować kody tekstów standardowych, aby można było rozszerzyć tekst standardowy przez dodanie wierszy oraz skonfigurować warunki korzystania z dodatkowych wierszy. Dodawanie dodatkowego tekstu zapasu
    Utworzyć zadania przypominające o pracy, którą należy wykonać. Zadania mogą być tworzone na własny użytek, przypisane innym użytkownikom lub przypisane przez innego użytkownika danej firmy. Definiowanie zadań użytkowników
    Pracować z danymi Business Central w programie Excel. Eksportowanie danych biznesowych do programu Excel
    Zrozumieć, co się dzieje, gdy użytkownik wybierze akcję Księguj. Księgowanie dokumentów i dzienników
    Zaksięgować wiele dokumentów sprzedaży lub zakupu razem, natychmiast lub według planu. Księgowanie wielu dokumentów równocześnie
    Przejrzeć wynik księgowania przed zaksięgowaniem. Podgląd wyników księgowania
    Edytować wybrane pola w zaksięgowanych dokumentach sprzedaży lub zakupu. Edycja zaksięgowanych dokumentów
    Nauczyć się, jak należy pracować z dziennikami głównymi, używanymi do księgowania na konta księgi głównej i inne konta, takie jak konta banku, nabywcy, dostawcy i środków trwałych. Praca z dziennikami głównymi
    Zaplanować uruchomienie raportu na konkretną datę i godzinę. Planowanie uruchomienia raportu
    Pozwolić systemowi na pomoc w skompletowaniu zadań szybciej i poprawniej przez wcześniejsze wypełnienie pól lub wierszy danymi, które inaczej użytkownik musiałby samemu obliczyć i wprowadzić. Włączenie sugerowania wartości w Business Central
    Zapisać zewnętrzne dokumenty, w tym ich załączniki, a następnie ręcznie utworzyć powiązane dokumenty lub automatycznie przekonwertować pliki w dokumenty elektroniczne. Dokumenty przychodzące
    Skonfigurować i użyć przepływów pracy łączących zadania wykonywane przez różnych użytkowników lub system, takich jak automatyczne księgowanie. Żądanie i akceptacja tworzenia lub księgowania dokumentów to typowe kroki przepływu pracy. Przepływ pracy
    Skonfigurować definicje schematów wymiany danych i móc wysyłać i otrzymywać dokumenty elektroniczne. Elektroniczna wymiana danych

    Zobacz też

    Praca z Business Central
    Administracja

    Rozpocznij pracę z darmową wersją próbną!

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.