Rozszerzenia wspierające migrację do chmury dla migracji do Business Central Online
W zależności od rozwiązania on-premises użytkownika należy używać różnych rozszerzeń, aby połączyć dane z Business Central online w celu migracji rozwiązania użytkownika do chmury.
Jeśli używany jest jeden z obsługiwanych produktów on-premises, środowisko chmurowe może zostać skonfigurowane w oparciu o rozszerzenie specyficzne dla produktu. Po skonfigurowaniu środowiska chmury można migrować dane z rozwiązania on-premises do Business Central. Pozwoli to na pełne wykorzystanie możliwości chmury takich jak rozszerzony wgląd w szczegółowe informacje na temat firmy, sztuczna inteligencja, dostęp z wielu urządzeń oraz dostęp w każdym momencie, z dowolnego miejsca.
Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Migracja danych on-premises do Business Central online w materiałach dla administratorów dla Business Central.
Business Central on-premises
W przypadku korzystania z wdrożenia Business Central on-premises, należy uzyskać rozszerzenia Intelligent Cloud Base oraz Business Central Intelligent Cloud, a następnie uruchomić przewodnik konfiguracji z pomocą Ustawienia migracji do chmury.
Dynamics GP
Jeśli wykorzystywany jest program Dynamics GP należy zaopatrzyć się w rozszerzenie Intelligent Cloud Base Extension oraz rozszerzenie Dynamics GP Intelligent Cloud, a następnie uruchomić przewodnik konfiguracji z pomocą Ustawienia migracji do chmury.
Ważne
Migracja z Dynamics GP z wykorzystaniem przewodnika konfiguracji z pomocą Ustawienia migracji do chmury jest obecnie wspierana na następujących rynkach: Stany Zjednoczone, Kanada, Wielka Brytania.
Dynamics SL
W przypadku korzystania z Dynamics SL, należy uzyskać rozszerzenia Intelligent Cloud Base, Microsoft Dynamics SL Intelligent Cloud oraz Microsoft Dynamics SL History SmartLists, a następnie uruchomić przewodnik konfiguracji z pomocą Ustawienia migracji do chmury.
Zobacz też
Podstawowe rozszerzenie wspomagające migrację do chmury
Migracja danych lokalnych do Business Central Online