Table of Contents

Dodawanie dodatkowego tekstu

Można rozszerzyć opisy zapasów, jednostek składowania zapasu, kont księgi głównej oraz zasobów poprzez dodanie wierszy jako tekst dodatkowy. Można także ustawić warunki użycia dodatkowych wierszy.

W poniższej sekcji opisano sposób dodawania tekstu dodatkowego do opisu zapasu. Te same kroki można zastosować do jednostek składowania zapasu, kont księgi głównej oraz zasobów.

Aby zdefiniować tekst dodatkowy dla opisu

  1. Otwórz kartotekę zapasu, do którego chcesz dodać tekst dodatkowy, a następnie wybierz akcję Tekst dodatkowy.
  2. Wypełnij pola Kod i Opis.
  3. Wybierz Nowy.
  4. Wypełnij pole Kod języka lub zaznacz pole wyboru Wszystkie kody języków jeśli korzystasz z kodu języka.
  5. Wypełnij pola Data początkowa oraz Data końcowa, aby ograniczyć daty, w których tekst dodatkowy będzie używany.
  6. W polu Tekst wpisz tekst dodatkowy.
  7. Zaznacz pola wyboru przy typach dokumentów, w których chcesz drukować tekst dodatkowy.
  8. Zamknij stronę.

Można teraz dodawać tekst dodatkowy do dokumentów. Poniższa procedura wyjaśnia, w jaki sposób dodać tekst dodatkowy do zamówienia sprzedaży, ale te same kroki można zastosować do każdego innego dokumentu określonego dla tekstu dodatkowego.

Aby dodać tekst dodatkowy zapasu w wierszu zamówienia sprzedaży

  1. Otwórz zamówienie sprzedaży z wierszem sprzedaży dla zapasu, który ma zdefiniowany tekst dodatkowy. Dodatkowe informacje zamieszczono w artykule Sprzedaż produktów.
  2. Wybierz określony wiersz, a następnie wybierz akcję Wstaw tekst dodatkowy.

Zobacz też

Konfigurowanie zapasów
Praca z Business Central