Table of Contents

Księgowanie dokumentów i dzienników

Księgowanie reprezentuje rachunkową akcję zapisywania transakcji biznesowych w różnych księgach firmowych.

Praktycznie każdy dokument i dziennik w Business Central posiada grupę Księgowanie, która pozwala wybierać spośród różnych akcji związanych z księgowaniem, takich jak Księguj, Podgląd księgowania, Zaksięguj i wyślij, Księguj i wyślij e-mail.

W poniższej tabeli opisano powiązane zadania oraz podano łącza do opisujących je artykułów.

Aby Zobacz
Dowiedzieć się więcej na temat księgowania dokumentów zakupu. Księgowanie zakupów
Dowiedzieć się więcej na temat księgowania dokumentów sprzedaży. Księgowanie sprzedaży
Zaksięgować wiele dokumentów sprzedaży lub zakupu razem, natychmiast lub według planu. Księgowanie wielu dokumentów równocześnie
Dowiedzieć się więcej na temat księgowania dzienników głównych. Praca z dziennikami głównymi
Wyświetlić na stronie podgląd zapisów, które zostaną utworzone po zaksięgowaniu. Podgląd wyników księgowania
Wyświetlić na stronie raport zawierający zapisy, które zostaną utworzone po zaksięgowaniu. Wyświetlanie raportów testowych przed księgowaniem

Zobacz też

Edycja zaksięgowanych dokumentów
Ogólna funkcjonalność dla firm
Praca z Business Central