Table of Contents

Powiedz mi - Często zadawane pytania

W artykule zamieszczono odpowiedzi na pytania, które są często zadawane przez zaawansowanych użytkowników na temat funkcji Powiedz mi.

Czy wszystkie akcje bieżącej strony mogą zostać odkryte za pomocą funkcji Powiedz mi?

Nie. Akcje w elementach takich jak element wierszy sprzedaży lub pola informacji nie są wyświetlane przez funkcję Powiedz mi.

Czy wyniki funkcji Powiedz mi są filtrowane ze względu na uprawnienia?

Jeśli użytkownik nie ma dostępu do wyniku ze względu na uprawnienia, akcje nie są wyświetlane. Jednakże strony i raporty pojawiają się w wynikach, ale wymagają od użytkownika odpowiednich uprawnień, aby mógł mieć do nich dostęp. Jeśli użytkownik nie posiada uprawnień do wyświetlenia danego obiektu wyświetlona zostanie odpowiednia wiadomość.

Czy funkcja Powiedz mi wyświetla zawartość z niestandardowych konfiguracji lub zainstalowanych aplikacji zewnętrznych?

Akcje, strony i raporty pochodzące z rozszerzeń są pobierane przez funkcję Powiedz mi, ale niestandardowa dokumentacja pomocy już nie. Techniczne informacje na temat widoczności niestandardowych stron i raportów zamieszczono w artykule Dodawanie stron i raportów do wyszukiwarki.

Co odróżnia funkcję Powiedz mi od funkcji znanej wcześniej jako przeszukiwanie strony?

Przeszukiwanie strony zmieniło się w funkcję Powiedz mi, aby pomóc w szybszym wykonywaniu pracy. Przeszukiwanie strony mogło pomóc jedynie w nawigowaniu stron i raportów. Na poziomie technicznym, funkcja Powiedz mi nie opiera się o koncepcję MenuSuite.

Korzystanie z lokalnej wersji Business Central. Czy ta wersja zawiera funkcję Powiedz mi?

Funkcja Powiedz mi może być wykorzystana w kliencie web wersji lokalnej, aby szukać akcji, stron oraz raportów, ale nie dokumentacji, aplikacji ani usług doradczych w AppSource.

Czy funkcja Powiedz mi jest dostępna na wszystkich typach urządzeń?

Powiedz mi jest dostępne tylko w kliencie web lub aplikacji klasycznej systemu Windows.

Czy dokumentacja przedstawiana w wynikach jest dostępna w dowolnym języku?

Artykuły pomocy są wyświetlane w języku określonym na stronie Moje ustawienia, jeśli pomoc jest dostępna w danym języku.

Dlaczego nie widać ikony zakładki dla wyników wyszukiwania?

Ikona zakładki nie jest wyświetlana w oknie Powiedz mi, gdy rola użytkownika nie ma dostępu do personalizacji.

Zobacz też

Zapisywanie i personalizacja widoków listy
Znajdowanie stron i informacji przy pomocy funkcji Powiedz mi
Znajdowanie stron przy pomocy funkcji Eksploratora ról
Oznaczanie strony lub raportu we własnym widoku głównym użytkownika