Rozwiązywanie problemów: Rejestracja samoobsługowa
Rejestracja w Business Central jest prosta i można ją wykonać bardzo szybko. Nawet istniejąca organizacja może utworzyć darmowe konto. Artykuł dotyczy problemów, które mogą pojawić się podczas rejestracji.
Jakiego adresu e-mail należy używać w Business Central?
Business Central wymaga służbowego lub szkolnego adresu e-mail do rejestracji. Business Central nie wspiera obsługi adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi e-mail lub dostawców usług telekomunikacyjnych. Są to na przykład outlook.com, hotmail.com, gmail.com i inne.
W przypadku próby rejestracji z użyciem osobistego adresu e-mail, wyświetlony zostanie komunikat o wymaganiu użycia służbowego lub szkolnego adresu e-mail.
Rozwiązywanie problemów
W wielu przypadkach rejestrację w Business Central można wykonać poprzez proces tworzenia konta. Jednakże, istnieje kilka powodów, które mogą uniemożliwić ukończenie samodzielnej rejestracji. W poniższej tabeli podsumowano niektóre z najczęstszych powodów, które uniemożliwiają ukończenie rejestracji oraz sposób ich rozwiązania.
Objaw/Komunikat o błędzie | Powód oraz rozwiązanie |
---|---|
Podczas rejestracji za pomocą adresów e-mail Microsoft 365, które nie zostały zarejestrowane w jednym z obsługiwanych krajów, wyświetlona zostanie następująca wiadomość: Wystąpił błąd, region lub kraj nie jest jeszcze obsługiwany. | Business Central wspiera obecnie tylko obsługę kont poczty e-mail Microsoft 365 zarejestrowanych na ograniczonej liczbie rynków. Dodatkowe informacje zamieszczono w sekcji Dostępność regionalna. |
Osobiste adresy e-mail takie jak nancy@gmail.com nie są wspierane. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość: Wprowadzono osobisty adres e-mail: Proszę wprowadzić firmowy adres e-mail, aby dane firmy mogły być bezpiecznie przechowywane. lub Wprowadzony adres e-mail wygląda jak adres osobisty. Aby można było połączyć się z innymi w firmie, należy wprowadzić adres firmowy. Proszę się nie martwić. Adres nie zostanie udostępniony. |
Business Central nie wspiera obsługi adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi e-mail ani dostawców usług telekomunikacyjnych. Aby ukończyć rejestrację, należy spróbować ponownie z wykorzystaniem adresu e-mail przypisanego przez pracę lub szkołę. Jeśli ukończenie rejestracji jest nadal niemożliwe, można wykonać bardziej zaawansowany proces konfiguracji poprzez zarejestrowanie nowej testowej subskrypcji Microsoft 365 i wykorzystać jej adres e-mail podczas rejestracji w Business Central. |
Podczas rejestracji za pomocą adresów .gov lub .mil pojawiła się następująca wiadomość: Business Central jest niedostępne: Business Central nie jest obecnie dostępne dla użytkowników z adresami e-mail .gov lub .mil. Proszę użyć firmowego adresu e-mail lub spróbować ponownie później. lub Nie można ukończyć rejestracji. Wygląda na to, że Business Central nie jest obecnie dostępny dla firmy lub szkoły. |
Business Central nie wspiera obecnie obsługi adresów .gov ani .mil. |
Samodzielna rejestracja nie jest włączona. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość: Nie można ukończyć rejestracji. Firmowy dział IT wyłączył rejestrację w Business Central. Aby ukończyć rejestrację, należy się z nimi skontaktować. Wprowadzony adres e-mail wygląda jak adres osobisty. Aby można było połączyć się z innymi w firmie, należy wprowadzić adres firmowy. Proszę się nie martwić. Adres nie zostanie udostępniony. | Administrator IT organizacji wyłączył samodzielną rejestrację w Business Central. Aby ukończyć rejestrację, należy skontaktować się z administratorem IT i poprosić o wykonanie instrukcji opisanych na tej stronie, aby pozwolić istniejącym użytkownikom na rejestrację w Business Central oraz pozwolić nowym użytkownikom na dołączenie do istniejącej dzierżawy. Problem tego typu może pojawić się również podczas rejestracji w Microsoft 365 za pośrednictwem partnera. |
Adres e-mail nie jest identyfikatorem w Microsoft 365. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość: Użytkownik nie został znaleziony na contoso.com. Czy w pracy lub szkole wykorzystywany jest inny identyfikator? Jeśli logowanie za pomocą tego identyfikatora się nie powiedzie, należy skontaktować się z działem IT. | Organizacja używa identyfikatorów do logowania się do usługi Microsoft 365 i innych usług firmy Microsoft, które są inne niż wprowadzony adres e-mail. Na przykład jeżeli adres e-mail to Nancy.Smith@contoso.com, identyfikatorem może być nancys@contoso.com. Aby ukończyć rejestrację, należy skorzystać z przypisanego identyfikatora, który jest wykorzystywany do logowania w Microsoft 365 lub innych usługach Microsoft. Jeśli identyfikator nie jest znany należy skontaktować się z administratorem IT. Jeśli ukończenie rejestracji jest nadal niemożliwe, można wykonać bardziej zaawansowany proces konfiguracji poprzez zarejestrowanie nowej testowej subskrypcji Microsoft 365 i wykorzystać jej adres e-mail podczas rejestracji w Business Central. |
Jeśli konto Office 365 zostało zarejestrowane w obsługiwanym kraju, w trakcie rejestracji w Business Central w innym kraju, wyświetlona zostanie następująca wiadomość: Wystąpił błąd, region lub kraj nie jest jeszcze obsługiwany. | Subskrypcja Microsoft 365 organizacji została zarejestrowana w określonym kraju na portalu administracyjnym Microsoft 365. Interfejs rejestracji Business Central korzysta z języka i lokalizacji używanych przez obecną przeglądarkę, a w rezultacie, nawet będąc we obsługiwanym kraju można otrzymać komunikat o błędzie. Należy zwrócić się do administratora IT, aby zweryfikować kraj, który określono w profilu organizacji na portalu administracyjnym Microsoft 365. Możliwe, że Business Central będzie wymagać użycia innego konta. |
Dostępność regionalna
Business Central jest dostępny w wielu krajach lub regionach z wersją lokalną dostarczaną przez Microsoft lub zatwierdzonego partnera lokalizacyjnego. Pełna lista wspieranych krajów i regionów jest dostępna na stronie Krajowa/regionalna dostępność i wspierane tłumaczenia.
Przegląd obecnie wspieranych rynków Dynamics 365 jest dostępny na stronie Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365. Przegląd funkcjonalności lokalnej Business Central jest dostępny na stronie docelowej [Co to jest funkcjonalność lokalna w Dynamics 365 Business Central(about-localization.md).
Zobacz też
Rejestracja na darmowy okres próbny Dynamics 365 Business Central
Wersja próbna Dynamics 365 Business Central - często zadawane pytania
Witamy w Dynamics 365 Business Central
Praca z Business Central
[Co to jest funkcjonalność lokalna w Dynamics 365 Business Central(about-localization.md)
Dostępność krajowa/regionalna i wspierane tłumaczenia
Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365