Table of Contents

Rozwiązywanie problemów: Rejestracja samoobsługowa

Rejestracja w Business Central jest prosta i można ją wykonać bardzo szybko. Nawet istniejąca organizacja może utworzyć darmowe konto. Artykuł dotyczy problemów, które mogą pojawić się podczas rejestracji.

Jakiego adresu e-mail należy używać w Business Central?

Business Central wymaga służbowego lub szkolnego adresu e-mail do rejestracji. Business Central nie wspiera obsługi adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi e-mail lub dostawców usług telekomunikacyjnych. Są to na przykład outlook.com, hotmail.com, gmail.com, i inne.

W przypadku próby rejestracji z użyciem osobistego adresu e-mail, wyświetlony zostanie komunikat o wymaganiu użycia służbowego lub szkolnego adresu e-mail.

Rozwiązywanie problemów

W wielu przypadkach rejestrację w Business Central można wykonać poprzez proces tworzenia konta. Jednakże, istnieje kilka powodów, które mogą uniemożliwić ukończenie samodzielnej rejestracji. W poniższej tabeli podsumowano niektóre z najczęstszych powodów, które uniemożliwiają ukończenie rejestracji oraz sposób ich rozwiązania.

Objaw/Komunikat o błędzie Powód oraz rozwiązanie
Podczas rejestracji za pomocą adresów e-mail Microsoft 365, które nie zostały zarejestrowane w jednym z obsługiwanych krajów, wyświetlona zostanie następująca wiadomość:

Wystąpił błąd, region lub kraj nie jest jeszcze obsługiwany.
Business Central wspiera obecnie tylko obsługę kont poczty e-mail Microsoft 365 zarejestrowanych na ograniczonej liczbie rynków. Dodatkowe informacje zamieszczono w sekcji Dostępność regionalna.
Osobiste adresy e-mail nie takie jak nancy@gmail.com nie są wspierane. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość:

Wprowadzono osobisty adres e-mail: Proszę wprowadzić firmowy adres e-mail, aby dane firmy mogły być bezpiecznie przechowywane.
lub
Wprowadzony adres e-mail wygląda jak adres osobisty. Aby można było połączyć się z innymi w firmie, należy wprowadzić adres firmowy. Proszę się nie martwić. Adres nie zostanie udostępniony.
Business Central nie wspiera obsługi adresów e-mail dostarczanych przez konsumenckie usługi e-mail ani dostawców usług telekomunikacyjnych. Aby ukończyć rejestrację, należy spróbować ponownie z wykorzystaniem adresu e-mail przypisanego przez pracę lub szkołę. Jeśli ukończenie rejestracji jest nadal niemożliwe, można wykonać bardziej zaawansowany proces konfiguracji poprzez zarejestrowanie nowej testowej subskrypcji Microsoft 365 i wykorzystać jej adres e-mail podczas rejestracji w Business Central.
Podczas rejestracji za pomocą adresów .gov lub .mil pojawiła się następująca wiadomość:

Business Central jest niedostępne: Business Central nie jest obecnie dostępne dla użytkowników z adresami e-mail .gov lub .mil. Proszę użyć firmowego adresu e-mail lub spróbować ponownie później.
lub
Nie można ukończyć rejestracji. Wygląda na to, że Business Central nie jest obecnie dostępny dla firmy lub szkoły.
Business Central nie wspiera obecnie obsługi adresów .gov ani .mil.
Samodzielna rejestracja nie jest włączona. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość:

Nie można ukończyć rejestracji. Firmowy dział IT wyłączył rejestrację w Business Central. Aby ukończyć rejestrację należy się z nimi skontaktować.
lub
Wprowadzony adres e-mail wygląda jak adres osobisty. Aby można było połączyć się z innymi w firmie, należy wprowadzić adres firmowy. Proszę się nie martwić. Adres nie zostanie udostępniony.
Administrator IT organizacji wyłączył samodzielną rejestrację w Business Central. Aby ukończyć rejestrację należy skontaktować się z administratorem IT i poprosić o wykonanie instrukcji opisanych na tej stronie, aby pozwolić istniejącym użytkownikom na rejestrację w Business Central oraz pozwolić nowym użytkownikom na dołączenie do istniejącej dzierżawy. Problem tego typu może pojawić się również podczas rejestracji w Microsoft 365 za pośrednictwem partnera.
Adres e-mail nie jest identyfikatorem w Microsoft 365. Podczas rejestracji pojawiła się następująca wiadomość:

Użytkownik nie został znaleziony na contoso.com. Czy w pracy lub szkole wykorzystywany jest inny identyfikator? Jeśli logowanie za pomocą tego identyfikatora się nie powiedzie, należy skontaktować się z działem IT.
Organizacja używa identyfikatorów do logowania się do usługi Microsoft 365 i innych usług firmy Microsoft, które są inne niż wprowadzony adres e-mail. Na przykład jeżeli adres e-mail to Nancy.Smith@contoso.com, identyfikatorem może być nancys@contoso.com. Aby ukończyć rejestrację, należy skorzystać z przypisanego identyfikatora, który jest wykorzystywany do logowania w Microsoft 365 lub innych usługach Microsoft. Jeśli identyfikator nie jest znany należy skontaktować się z administratorem IT. Jeśli ukończenie rejestracji jest nadal niemożliwe, można wykonać bardziej zaawansowany proces konfiguracji poprzez zarejestrowanie nowej testowej subskrypcji Microsoft 365 i wykorzystać jej adres e-mail podczas rejestracji w Business Central.
Jeśli konto Office 365 zostało zarejestrowane w obsługiwanym kraju, w trakcie rejestracji w Business Central w innym kraju, wyświetlona zostanie następująca wiadomość:

Wystąpił błąd, region lub kraj nie jest jeszcze obsługiwany.
Subskrypcja Microsoft 365 organizacji została zarejestrowana w określonym kraju na portalu administracyjnym Microsoft 365. Interfejs rejestracji Business Central korzysta z języka i lokalizacji używanych przez obecną przeglądarkę, a w rezultacie, nawet będąc we obsługiwanym kraju można otrzymać komunikat o błędzie. Należy zwrócić się do administratora IT, aby zweryfikować kraj, który określono w profilu organizacji na portalu administracyjnym Microsoft 365. Możliwe, że Business Central będzie wymagać użycia innego konta.

Dostępność regionalna

Business Central jest dostępny w wielu krajach lub regionach z wersją lokalną dostarczaną przez Microsoft lub zatwierdzonego partnera lokalizacyjnego. Pełna lista wspieranych krajów i regionów jest dostępna na stronie Krajowa/regionalna dostępność i wspierane tłumaczenia.

Przegląd obecnie wspieranych rynków Dynamics 365 jest dostępny na stronie Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365. Przegląd funkcjonalności lokalnej Business Central jest dostępny na stronie docelowej Funkcjonalność lokalna.

Zobacz też

Witamy w Dynamics 365 Business Central
Praca z Business Central
Funkcjonalność lokalna
Dostępność krajowa/regionalna i wspierane tłumaczenia
Międzynarodowa dostępność Microsoft Dynamics 365