Table of Contents

Plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights

W artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights.

Poniższa lista zawiera:

  • funkcjonalności udostępnione w ramach Intercompany Insights, rozpoczynając od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.0),
  • funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.

Ważne

Terminy zakończenia prac określone w tabeli mogą ulegać zmianom w zależności od bieżących priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:

  • wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
  • nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
  • zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Intercompany Insights,
  • zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
  • znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne

Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Intercompany Insights z Dynamics 365 Businsess Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.

Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe

Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights.

Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

  • z powodu nowych wymagań prawnych,

  • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,

  • jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.

W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:

  • symbol ✔️ oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji,

  • stan W realizacji oznacza, że zespół programistów przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu określono termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania,

  • stan Do zaplanowania oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac programistycznych i nie zaplanowano daty wydania. Data wydania zostanie określona w zależności od ustalonych priorytetów.

Funkcjonalność Status wdrożenia Planowana data wydania Dostępne od wersji
Opis zapasu i Nazwa nabywcy dodane do stron ICI Przegląd ✔️ Listopad 2022 2.2.0
Akcje Przegląd dostępności zapasu i Saldo nabywcy - Przegląd dodane do stron list ✔️ Marzec 2023 2.3.0
Funkcja umożliwiająca tworzenie międzyfirmowych zamówień zakupu ze strony ICI Przegląd dostępności. ✔️ 2. kwartał 2024 -
Filtr żądanych zapasów ✔️ Q2 2024 2.6.0
API dla jednostek składowania zapasu ICI ✔️ Q2 2024 2.6.0
Komunikacja bazodanowa W trakcie Q3 2024
Pobieranie informacji o partiach W trakcie Q4 2024
Automatyczna aktualizacja dostępności zapasów na dokumentach Prototyp

Zobacz też

Skontaktuj się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl

Intercompany Insights w Microsoft AppSource

Zasady dotyczące dokumentacji produktów