Plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights
W artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights.
Poniższa lista zawiera:
- funkcjonalności udostępnione w ramach Intercompany Insights, rozpoczynając od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.0),
- funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.
W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.
Ważne
Terminy zakończenia prac określone w tabeli mogą ulegać zmianom w zależności od bieżących priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:
- wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
- nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
- zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Intercompany Insights,
- zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
- znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne
Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Intercompany Insights z Dynamics 365 Businsess Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.
Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe
Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Intercompany Insights.
Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:
z powodu nowych wymagań prawnych,
jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,
jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.
W tabeli określono również stan prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:
symbol ✔️ oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji,
stan W realizacji oznacza, że zespół programistów przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu określono termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania,
stan Do zaplanowania oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac programistycznych i nie zaplanowano daty wydania. Data wydania zostanie określona w zależności od ustalonych priorytetów.
Funkcjonalność | Status wdrożenia | Planowana data wydania | Dostępne od wersji |
---|---|---|---|
Opis zapasu i Nazwa nabywcy dodane do stron ICI Przegląd | ✔️ | Listopad 2022 | 2.2.0 |
Akcje Przegląd dostępności zapasu i Saldo nabywcy - Przegląd dodane do stron list | ✔️ | Marzec 2023 | 2.3.0 |
Funkcja umożliwiająca tworzenie międzyfirmowych zamówień zakupu ze strony ICI Przegląd dostępności. | ✔️ | 2. kwartał 2024 | - |
Filtr żądanych zapasów | ✔️ | Q2 2024 | 2.6.0 |
API dla jednostek składowania zapasu ICI | ✔️ | Q2 2024 | 2.6.0 |
Komunikacja bazodanowa | W trakcie | Q3 2024 | |
Pobieranie informacji o partiach | W trakcie | Q4 2024 | |
Automatyczna aktualizacja dostępności zapasów na dokumentach | Prototyp |
Zobacz też
Skontaktuj się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl