Instalacja i rejestracja
W tym artykule opisano wymagania wstępne oraz proces instalacji i rejestracji aplikacji Polish Localization w Business Cenrtral online i on-premises.
Ważne
Aplikacja Polish Localization jest przygotowana i testowana dla wersji Dynamics 365 Business Central W1. Instalacja na innej wersji Dynamics 365 Business Central może powodować problemy w działaniu aplikacji.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central online
Aby zainstalować aplikację Polish Localization dla wersji Business Central online, postępuj zgodnie z następującymi krokami:
- Na stronie oferty AppSource, kliknij przycisk Skontaktuj się ze mną, aby wypełnić formularz kontaktowy w celu wysłania zgłoszenia do partnera. Partner IT.integro lub IT.integro skontaktują się z Tobą.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central on-premises
Aby zainstalować aplikację Polish Localization dla wersji Business Central on-premises, postępuj zgodnie z następującymi krokami:
- Pobierz plik instalacyjny aplikacji ze strony Portal produktów IT.integro. Do licencji klienta należy dodać aplikację 20022700 PL Functionality for NAV and D365BC.
Ważne
Portal produktów IT.integro jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych partnerów IT.integro.
Przestroga
Przy instalacji wymagane jest wsparcie autoryzowanego partnera IT.integro.
Uruchom Dynamics NAV Administration Shell jako administrator.
Aby opublikować aplikację Polish Localization wykonaj komendę:
Publish-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Path ".\IT.integro sp. z o.o._Polish Localization.app"
- Aby zsynchronizować aplikację Polish Localization, wykonaj komendę:
Sync-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Version NrWersji -Tenant [Tenant1, Tenant 2, default]`
Porada
Parametr Tenant może być pominięty w przypadku instancji jednotenantowych lub ustawiony jako default. W przypadku instancji typu multitenant konieczne jest wyszczególnienie każdego tenantu, który ma być objęty zmianą.
- Aby zainstalować aplikację Polish Localization wykonaj komendę:
Install-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Tenant [Tenant1, Tenant2, default]
Porada
Zalecane jest, aby aplikacje były instalowane w najwyższej dostępnej wersji.
Zobacz też
Wsparcie w zakresie aplikacji- Skontaktuj się z IT.integro, pisząc na adres appsales@it.integro.pl lub swoim partnerem Dynamics 365 Business Central