Dokument inwentaryzacji
Na koniec roku obrachunkowego użytkownicy dokonują fizycznego zliczenia zapasów w celu ich uzgodnienia ze stanem ilościowym i wartościowym zarejestrowanym w systemie. W ramach Polish Localization został dodany raport Dokumentu inwentaryzacji, który może zostać zarchiwizowany przez dział księgowości jako potwierdzenie zakończenia procesu inwentaryzacji. Dokument inwentaryzacji zawiera zaksięgowane wartości i ilości zapasów magazynowych oraz nazwiska przedstawicieli firmy, którzy własnoręcznym podpisem potwierdzają, że ilości i kwoty wykazane w dokumencie są zgodne z rzeczywistym stanem magazynowym.
Przygotowanie raportu Dokument inwentaryzacji
Aby przygotować i wydrukować raport Dokument inwentaryzacji:
Wybierz ikonę
, wprowadź Dokument inwentaryzacji, a następnie wybierz powiązane łącze.
W oknie wstępnym raportu, które się otworzy, na skróconej karcie Zapis księgi inwentaryzacji wypełnij pola filtrów: Nr dokumentu i Data księgowania w celu wskazania konkretnego dokumentu księgowania inwentaryzacji. W razie potrzeby wypełnij inne pola w celu ograniczenia danych ujętych w raporcie.
Na karcie skróconej Opcje uzupełnij pola:
Opis przyczyny - Określ powód przeprowadzenia inwentaryzacji.
Członek komisji 1 - Określ imię i nazwisko pierwszego przedstawiciela firmy będącego członkiem komisji odpowiedzialnej za poprawne przeprowadzenie inwentaryzacji.
Członek komisji 2 - Określ imię i nazwisko drugiego przedstawiciela firmy będącego członkiem komisji odpowiedzialnej za poprawne przeprowadzenie inwentaryzacji.
Członek komisji 3 - Określ imię i nazwisko trzeciego przedstawiciela firmy będącego członkiem komisji odpowiedzialnej za poprawne przeprowadzenie inwentaryzacji.
Członek komisji 4 - Określ imię i nazwisko czwartego przedstawiciela firmy będącego członkiem komisji odpowiedzialnej za poprawne przeprowadzenie inwentaryzacji.
- Po wprowadzeniu właściwych opcji i filtrów wybierz Drukuj w celu wydrukowania raportu lub Podgląd w celu wyświetlenia raportu na ekranie.