Instalacja aplikacji
W tym artykule opisano wymagania wstępne oraz proces instalacji aplikacji Cash Desk Management w Dynamics 365 Business Central online i on-premises.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central online
Aby zainstalować aplikację (nawet jeśli jest to tylko bezpłatna wersja próbna), należy najpierw przeprowadzić proces zakupu na stronie oferty aplikacji w Microsoft AppSource. Aby zakupić aplikację, postępuj zgodnie z krokami, które zostały opisane w artykule Zakup na AppSource.
Aby zainstalować aplikację Cash Desk Management dla wersji Dynamics 365 Business Central online, wykonaj następujące kroki:
Na stronie Aplikacje Microsoft AppSource ustaw filtr, aby znaleźć Cash Desk Management.
Umieść kursor na nazwie aplikacji i wybierz aplikację.
W wyświetlonym oknie Przegląd aplikacji wybierz akcję Zainstaluj aplikację, aby uruchomić proces instalacji. Proces instalacji może chwilę potrwać.
Aby sprawdzić, czy aplikacja została pomyślnie zainstalowana, przejdź do zakładki Zarządzanie rozszerzeniami/Zainstalowane rozszerzenia, na której można wyświetlić listę wszystkich zainstalowanych aplikacji.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central on-premises
Aby zainstalować aplikację Cash Desk Management dla wersji Business Central on-premises, postępuj zgodnie z następującymi krokami:
- Pobierz plik instalacyjny aplikacji ze strony Portal produktów IT.integro. Do licencji klienta należy dodać aplikację 52063110 Cash Desk for D365BC.
Ważne
Portal produktów IT.integro jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych partnerów IT.integro.
Przestroga
Przy instalacji wymagane jest wsparcie autoryzowanego partnera IT.integro.
Uruchom Dynamics NAV Administration Shell jako administrator.
Aby opublikować aplikację Cash Desk Management, wykonaj komendę:
Publish-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Path ".\IT.integro sp. z o.o._Cash Desk Management_[nr wersji].app"
- Aby zsynchronizować aplikację Cash Desk Management, wykonaj komendę:
Sync-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Version NrWersji -Tenant [Tenant1, Tenant 2, default]`
Porada
Parametr Tenant może być pominięty w przypadku instancji typu single tenant lub ustawiony jako default. W przypadku instancji typu multitenant konieczne jest wyszczególnienie każdego tenanta (dzierżawy), który ma być objęty zmianą.
- Aby zainstalować aplikację Cash Desk Management, wykonaj komendę:
Install-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Tenant [Tenant1, Tenant2, default]
Porada
Zalecane jest, aby aplikacje były instalowane w najwyższej dostępnej wersji.
Zobacz też
Installation and Registration Guide
Publishing and Installing an Extension
Cash Desk Management na platformie handlowej Microsoft AppSource marketplace