Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Funkcjonalność dla firm

    Cash Desk Management zawiera rozszerzenia funkcjonalne dla Dynamics 365 Business Central, które umożliwiają obsługę wymagań związanych z rejestracją przepływów gotówkowych oraz przetwarzanie operacji kasowych zarówno gotówkowych jak i bezgotówkowych.

    Informacje dotyczące funkcjonalności aplikacji Cash Desk Management zamieszczono w poniższych artykułach.

    Aby Zobacz
    Dowiedzieć się, jak przygotować podstawowe ustawienia aplikacji takie jak konta księgi głównej, grupy księgowej konta bankowego, kody źródłowe i wydruki raportów Ustawienia aplikacji
    Utworzyć kartotekę kasy z ustawieniami dotyczącymi kasy, kasjera, komunikacji i księgowania Konfiguracja kartoteki kasy
    Poznać zasady przetwarzania dowodów wpłaty i wypłaty Wprowadzanie i księgowanie dokumentów
    Przekazać gotówkę na inne konto kasowe lub bankowe Księgowanie transakcji między kasami i kontami bankowymi
    Wygenerować raporty kasowe dla poszczególnych kas według określonych okresów Raporty kasowe
    Zapoznaj się z możliwościami aplikacji w zakresie obsługi lokalnych przepisów Obsługa kasy zgodna z lokalnymi przepisami
    Ważne

    Informacje dotyczące nowych funkcjonalności w Cash Desk Management zamieszczono w artykule Plany rozwoju aplikacji.

    Zobacz też

    Dokumentacja Cash Desk Management języku angielskim

    Instalacja aplikacji

    Wsparcie aplikacji - skontaktuj się z nami

    Cash Desk Management na platformie Microsoft AppSource

    Plany rozwoju aplikacji

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.