Table of Contents

Często zadawane pytania

W tym artykule zamieszczono odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące Cash Desk Management.

Czy aplikacja Cash Desk Management jest dostępna w moim kraju/regionie?

Aplikacja Cash Desk Management jest dostępna we wszystkich krajach. Obsługiwane języki to:

  • angielski (Stany Zjednoczone) i
  • polski (Polska).

IT.integro oferuje swoje aplikacje poprzez sieć partnerską. Jeśli jesteś klientem końcowym, skontaktuj się ze swoim partnerem Dynamics 365 Business Central, aby zakupić Cash Desk Management lub zacznij od bezpłatnej wersji próbnej.

Dodatkowe informacje na temat bezpłatnej wersji próbnej zamieszczono w artykule Wersja próbna.

Jak zostać partnerem IT.integro, aby udostępnić aplikację swoim klientom?

Jeśli chcesz zostać partnerem IT.integro i resellerem aplikacji, prosimy o zapoznanie się z informacjami na stronie Become an IT.integro Partner.

Partnerzy otrzymują dostęp do Portalu produktów IT.integro, na którym mogą znaleźć nowe wersje aplikacji i materiały dotyczące aplikacji. Dodatkowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Portal produktów dla partnerów.

Jak uzyskać pomoc techniczną w zakresie Cash Desk Management?

Rozwiązanie Cash Desk Management sprzedawane jest użytkownikom końcowym za pośrednictwem partnerów, którzy są odpowiedzialni za proces wdrożenia i wsparcia aplikacji w ramach umowy partnerskiej z IT.integro.

Aby uzyskać pomoc w przypadku napotkanych problemów technicznych, należy skontaktować się z partnerem. Jeśli Twój partner Dynamics 365 Business Central nie może opracować rozwiązania problemu, prześle zgłoszenie serwisowe do IT.integro.