Pomoc i wsparcie
Firmy i organizacje pracujące z Cash Desk Management jako użytkownicy końcowi, mogą uzyskać pomoc techniczną dotyczącą wszystkich problemów, jakie mogą wystąpić podczas korzystania z aplikacji. Zgłoszenia dotyczące pomocy technicznej należy przekazywać za pośrednictwem swoich partnerów. Partner powinien być pierwszą linią wsparcia dla użytkownika końcowego i to on powinien zdecydować, czy dany problem ma być przekazany do IT.integro oraz, w razie potrzeby, utworzyć i przesłać zgłoszenie do IT.integro.
Ważne
IT.integro wykorzystuje oprogramowanie Jira do zarządzania obsługą zgłoszeń wsparcia. Dostęp i możliwość korzystania z portalu obsługi serwisowej można uzyskać wyłącznie po podpisaniu umowy partnerskiej z IT.integro. Wsparcie dla wersji aplikacji, które są kompatybilne z aktualnie obsługiwanymi wersjami Dynamics 365 Business Central, jest bezpłatne. Dodatkowe informacje na ten temat zamieszczono w artykule Polityka cyklu życia produktów.
Kanały wsparcia
Za każdą aplikację IT.integro odpowiada zespół produktowy, który zapewnia wsparcie dla aplikacji. Jeśli jesteś już partnerem IT.integro, który podpisał umowę partnerską, możesz przesłać zgłoszenie dotyczące wsparcia w zakresie aplikacji Cash Desk Management poprzez:
- portal Jira dostępny dla partnerów IT.integro,
- wysłanie wiadomości e-mail na odpowiedni adres dostępny dla partnerów na Portalu produktów IT.integro.