Plany rozwoju aplikacji Cash Desk Management
W tym artykule będą publikowane plany rozwoju aplikacji Cash Desk Management.
Poniższa lista zawiera:
- funkcjonalności udostępnione w ramach Cash Desk Management , począwszy od pierwszego wydania aplikacji (wersja 1.0.0.0), które zostało przygotowane dla Microsoft Dynamics 365 Business Central 19 oraz
- funkcjonalności, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.
W przypadku zaplanowanych funkcjonalności możliwa jest zmiana deklarowanych terminów lub rezygnacja z prac rozwojowych i wydania.
Ważne
Terminy realizacji prac są określane i w niektórych przypadkach zmieniane w zależności od aktualnych priorytetów. Priorytety realizacji prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności są przede wszystkim uzależnione od:
- wymagań prawnych z uwzględnieniem obowiązujących terminów dostarczenia użytkownikom końcowym funkcjonalności obsługującej te wymagania,
- nieprzewidywanych zmian w zakresie wymagań prawnych,
- zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na utrzymanie kompatybilności Cash Desk Management,
- zmian technologicznych i zmian w aplikacji bazowej wprowadzanych przez Microsoft, które mają wpływ na prace rozwojowe dotyczące Cash Desk Management ,
- zapotrzebowania zgłaszanego przez zespoły projektowe i partnerów IT.integro,
- znaczenia dla działania aplikacji w kontekście powiązanych funkcjonalności.
Ważne
Zasady dotyczące utrzymania kompatybilności Cash Desk Management z aplikacją bazową Dynamics 365 Business Central opisano w artykule Polityka cyklu życia produktów.
Zrealizowane i zaplanowane prace rozwojowe
Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Cash Desk Management.
Funkcjonalności uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:
z powodu nowych wymagań prawnych,
jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji,
jako udoskonalenia w zakresie działania aplikacji wynikające ze zmian technologicznych.
W tabeli określono również status prac rozwojowych dotyczących poszczególnych funkcjonalności:
symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danej funkcjonalności i że funkcjonalność została udostępniona w ramach opublikowanej wersji, której numer jest określony w kolumnie Dostępne od wersji;
status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje daną funkcjonalność do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia funkcjonalności w ramach wydania;
status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.
Funkcjonalność | Status realizacji | Planowana data wydania | Dostępne od wersji |
---|---|---|---|
Brak |
Porada
Uwagi dotyczące rozwoju aplikacji i nowych funkcjonalności aplikacji można zgłaszać do IT.integro lub partnera.
Zobacz też
Skontaktuj się z IT.integro: AppSourceLead@it.integro.pl