Instalacja License Library App
W tym artykule opisano wymagania wstępne i proces instalacji aplikacji License Library App w środowisku Dynamics 365 Business Central online i on-premises.
License Library App to aplikacja wspomagająca zarządzanie licencjami produktów IT.integro, w tym licencjami rozszerzeń dostarczanych w ramach rozwiązania Electronic Banking.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central on-premises
Aby zainstalować aplikację License Library App dla wersji Business Central on-premises, postępuj zgodnie z następującymi krokami:
- Pobierz plik instalacyjny aplikacji ze strony Portal produktów IT.integro. Do licencji klienta należy dodać aplikację 52063080 License Library App.
Ważne
Portal produktów IT.integro jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych partnerów IT.integro.
Przestroga
Przy instalacji wymagane jest wsparcie autoryzowanego partnera IT.integro.
Uruchom Dynamics NAV Administration Shell jako administrator.
Aby opublikować aplikację License Library App, wykonaj komendę:
Publish-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Path ".\IT.integro sp. z o.o._License Library App.app"
- Aby zsynchronizować aplikację License Library App, wykonaj komendę:
Sync-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa Extension" -Version NrWersji -Tenant [Tenant1, Tenant 2, default]
Porada
Parametr Tenant może być pominięty w przypadku instancji Single Tenant lub ustawiony jako default. W przypadku instancji typu Multi Tenant konieczne jest wyszczególnienie każdego tenanta, który ma być objęty zmianą.
- Aby zainstalować aplikację License Library App wykonaj komendę:
Install-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa Extension" -Tenant [Tenant1, Tenant 2, default]
Porada
Zalecane jest, aby aplikacje były instalowane w najwyższej dostępnej wersji.
Instalacja aplikacji dla wersji Business Central online
Aplikacja zostanie zainstalowana automatycznie podczas instalacji innych aplikacji zależnych IT.integro.
Zobacz też
Instalacja aplikacji Electronic Banking Base App