Rola użytkownika
W ramach aplikacji Electronic Banking Base App dostępny jest specjalny widok użytkownika przeznaczony dla użytkownika bankowości elektronicznej. Widok użytkownika pozwala na sprawne tworzenie i akceptowanie paczek przelewów oraz wyciągów bankowych a także na zarządzanie płatnościami. Z poziomu widoku użytkownika widoczne są nowe dokumenty, dokumenty zawierające błedy i dokumenty oczekujące na akceptację.
W sekcji Szczegółowe informacje zostały wydzielone poniższe obszary i akcje:
Aktywności bankowości elektronicznej
- Paczki przelewów:
- Nowe paczki przelewów,
- Nowe paczki przelewów z błędami,
- Paczki przelewów ocz. na akceptację,
- Zatwierdzone paczki przelewów,
- Zatwierdzone paczki przelewów z błędami.
- Wyciągi bankowe:
- Nowe wyciągi bankowe,
- Nowe wyciągi bankowe z błędami,
- Wyciągi bankowe ocz. na akceptację,
- Zatwierdzone wyciągi bankowe,
- Zatwierdzone wyciągi bankowe z błędami.
Działania
- Płatności,
- Akceptacje dokumentów,
- Moje zadania użytkownika.
W nagłówku strony Rola użytkownika dostępne są poniższe zakładki:
- Paczki przelewów,
- Wyciągi bankowe,
- Konta bankowe,
- Nabywcy,
- Dostawcy,
- Pracownicy.
Po wybraniu zakładki zostaniesz przeniesiony do listy zawierającej odpowiednie dane.
Definiowanie roli Bankowość elektroniczna
Aby zdefiniować dla użytkownika rolę Bankowość elektroniczna:
- Wybierz ikonę
w prawym górnym rogu widoku głównego użytkownika Dynamics 365 Business Central;
- Wybierz opcję Moje ustawienia;
- W polu Rola wybierz Bankowość elektroniczna.
Zobacz też
Więcej informacji na temat widoku głównego użytkownika w Dynamics 365 Business Central