Table of Contents

Rola użytkownika

W ramach aplikacji Electronic Banking Base App dostępny jest specjalny widok użytkownika przeznaczony dla użytkownika bankowości elektronicznej. Widok użytkownika pozwala na sprawne tworzenie i akceptowanie paczek przelewów oraz wyciągów bankowych a także na zarządzanie płatnościami. Z poziomu widoku użytkownika widoczne są nowe dokumenty, dokumenty zawierające błedy i dokumenty oczekujące na akceptację.

W sekcji Szczegółowe informacje zostały wydzielone poniższe obszary i akcje:

Aktywności bankowości elektronicznej

  • Paczki przelewów:
    • Nowe paczki przelewów,
    • Nowe paczki przelewów z błędami,
    • Paczki przelewów ocz. na akceptację,
    • Zatwierdzone paczki przelewów,
    • Zatwierdzone paczki przelewów z błędami.
  • Wyciągi bankowe:
    • Nowe wyciągi bankowe,
    • Nowe wyciągi bankowe z błędami,
    • Wyciągi bankowe ocz. na akceptację,
    • Zatwierdzone wyciągi bankowe,
    • Zatwierdzone wyciągi bankowe z błędami.

Działania

  • Płatności,
  • Akceptacje dokumentów,
  • Moje zadania użytkownika.

W nagłówku strony Rola użytkownika dostępne są poniższe zakładki:

  • Paczki przelewów,
  • Wyciągi bankowe,
  • Konta bankowe,
  • Nabywcy,
  • Dostawcy,
  • Pracownicy.

Po wybraniu zakładki zostaniesz przeniesiony do listy zawierającej odpowiednie dane.

Definiowanie roli Bankowość elektroniczna

Aby zdefiniować dla użytkownika rolę Bankowość elektroniczna:

  1. Wybierz ikonę Settings w prawym górnym rogu widoku głównego użytkownika Dynamics 365 Business Central;
  2. Wybierz opcję Moje ustawienia;
  3. W polu Rola wybierz Bankowość elektroniczna.

Zobacz też

Więcej informacji na temat widoku głównego użytkownika w Dynamics 365 Business Central