Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Rola użytkownika

    W ramach aplikacji Electronic Banking Base App dostępny jest specjalny widok użytkownika przeznaczony dla użytkownika bankowości elektronicznej. Widok użytkownika pozwala na sprawne tworzenie i akceptowanie paczek przelewów oraz wyciągów bankowych a także na zarządzanie płatnościami. Z poziomu widoku użytkownika widoczne są nowe dokumenty, dokumenty zawierające błedy i dokumenty oczekujące na akceptację.

    W sekcji Szczegółowe informacje zostały wydzielone poniższe obszary i akcje:

    Aktywności bankowości elektronicznej

    • Paczki przelewów:
      • Nowe paczki przelewów,
      • Nowe paczki przelewów z błędami,
      • Paczki przelewów ocz. na akceptację,
      • Zatwierdzone paczki przelewów,
      • Zatwierdzone paczki przelewów z błędami.
    • Wyciągi bankowe:
      • Nowe wyciągi bankowe,
      • Nowe wyciągi bankowe z błędami,
      • Wyciągi bankowe ocz. na akceptację,
      • Zatwierdzone wyciągi bankowe,
      • Zatwierdzone wyciągi bankowe z błędami.

    Działania

    • Płatności,
    • Akceptacje dokumentów,
    • Moje zadania użytkownika.

    W nagłówku strony Rola użytkownika dostępne są poniższe zakładki:

    • Paczki przelewów,
    • Wyciągi bankowe,
    • Konta bankowe,
    • Nabywcy,
    • Dostawcy,
    • Pracownicy.

    Po wybraniu zakładki zostaniesz przeniesiony do listy zawierającej odpowiednie dane.

    Definiowanie roli Bankowość elektroniczna

    Aby zdefiniować dla użytkownika rolę Bankowość elektroniczna:

    1. Wybierz ikonę Settings w prawym górnym rogu widoku głównego użytkownika Dynamics 365 Business Central;
    2. Wybierz opcję Moje ustawienia;
    3. W polu Rola wybierz Bankowość elektroniczna.

    Zobacz też

    Więcej informacji na temat widoku głównego użytkownika w Dynamics 365 Business Central

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.