Plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE
W tym artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE.
Poniższa lista zawiera:
-interfejsy, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.
Zaplanowane prace rozwojowe
Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE.
Interfejsy uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:
- z powodu zgłoszeń zapotrzebowania od zespołów wdrożeniowych
- jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji
W tabeli określono również status prac rozwojowych dotyczących poszczególnych interfejsów:
symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danego interfejsu.
status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje dany interfejs do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia interfejsu w ramach wydania;
status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.
Funkcjonalność | Status realizacji | Planowana data wydania |
---|---|---|
Lokalna funkcjonalność w zakresie bankowości elektronicznej | W realizacji | 4 kwartał 2023 |
Interfejs dla banku Handelsbanken | W realizacji | 4 kwartał 2023 |
Interfejs dla banku SEB | W realizacji | 4 kwartał 2023 |
Interfejs dla banku Swedbank | W realizacji | 4 kwartał 2023 |
Interfejs dla banku Nordea | Planowane | - |
Ważne
Aby zgłosić zapotrzebowanie na określony interfejs bankowy, prosimy o skontaktowanie się z IT.integro lub swoim partnerem Dynamics 365 Business Central.