Table of Contents

Plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE

W tym artykule przedstawiono plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE.

Poniższa lista zawiera:

  • interfejsy, których udostępnienie zostało lub zostanie zaplanowane w kolejnych wydaniach w ramach planów rozwoju produktu.

Zaplanowane prace rozwojowe

Tabela w tej sekcji przedstawia plany rozwoju aplikacji Electronic Banking Extension SE.

Interfejsy uwzględnione w planach rozwoju aplikacji są przygotowywane:

  • z powodu zgłoszeń zapotrzebowania od zespołów wdrożeniowych;
  • jako udoskonalenia w zakresie funkcjonalności aplikacji.

W tabeli określono również status prac rozwojowych dotyczących poszczególnych interfejsów:

  • symbol ✔️ - oznacza, że zakończono prace rozwojowe dotyczące danego interfejsu.

  • status W realizacji - oznacza, że zespół deweloperski przygotowuje dany interfejs do wydania, przy czym w kolumnie Planowana data w danym wierszu jest określony termin udostępnienia interfejsu w ramach wydania;

  • status Do zaplanowania - oznacza, że nie rozpoczęto jeszcze prac deweloperskich i nie zaplanowano terminu wydania. Termin wydania zostanie określony w zależności od ustalonych priorytetów.

Funkcjonalność Status realizacji Planowana data wydania
Lokalna funkcjonalność bankowości elektronicznej ✔️
Interfejs dla banku SEB ✔️
Interfejs dla banku Swedbank ✔️ IV kwartał 2023
Przelewy krajowe - OCR Reference dla banku Danske Bank (District) ✔️ I kwartał 2024
Przelewy krajowe - Long-form advice dla banku Danske Bank (District) ✔️ I kwartał 2024
Przelewy SEPA dla banku Danske Bank (District) ✔️ I kwartał 2024
Przelewy zagraniczne dla banku Danske Bank (District) ✔️ I kwartał 2024
Wyciągi bankowe dla banku Danske Bank (District) ✔️ I kwartał 2024
Interfejs dla banku Handelsbanken W realizacji --
Interfejs dla banku Nordea Do zaplanowania
Ważne

Lista wszystkich interfejsów przygotowanych przez IT.integro do obsługi komunikacji z bankami w Szwecji w ramach aplikacji Electronic Banking Extension SE została zamieszczona w artykule Interfejsy dla banków w Słowacji.

Aby zgłosić zapotrzebowanie na określony interfejs bankowy, prosimy o skontaktowanie się z IT.integro pod adresem appsales@it.integro.pl lub swoim partnerem Dynamics 365 Business Central.