Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Instalacja i rejestracja

    W tym artykule opisano wymagania wstępne oraz proces instalacji i rejestracji aplikacji HR and Payroll Manager w Business Cenrtral online i on-premises.

    Instalacja aplikacji dla wersji Business Central on-premises

    Aby zainstalować aplikację HR and Payroll Manager dla wersji Business Central on-premises, postępuj zgodnie z następującymi krokami:

    1. Pobierz plik instalacyjny aplikacji ze strony Portal produktów IT.integro.
    Ważne

    Portal produktów IT.integro jest dostępny wyłącznie dla autoryzowanych partnerów IT.integro.

    Przestroga

    Przy instalacji wymagane jest wsparcie autoryzowanego partnera IT.integro.

    1. Uruchom Dynamics NAV Administration Shell jako administrator
    2. Aby opublikować aplikację HR and Payroll Manager wykonaj komendę:
    Publish-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Path ".\IT.integro sp. z o.o._[!INCLUDE [hr-and-payroll-manager-md](../includes/hr-and-payroll-manager-md.md)].app"
    
    1. Aby zsynchronizować aplikację HR and Payroll Manager, wykonaj komendę:
    Sync-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Version NrWersji -Tenant [Tenant1, Tenant 2, default]` 
    
    Porada

    Parametr Tenant może być pominięty w przypadku instancji jednotenantowych lub ustawiony jako default. W przypadku instancji typu multitenant konieczne jest wyszczególnienie każdego tenantu, który ma być objęty zmianą.

    1. Aby zainstalować aplikację Polish Localization wykonaj komendę:
    Install-NAVApp -ServerInstance TwójDynamicsNAVServer -Name "Nazwa aplikacji" -Tenant [Tenant1, Tenant2, default]
    
    Porada

    Zalecane jest, aby aplikacje były instalowane w najwyższej dostępnej wersji.

    Zobacz też

    Wymagania systemowe

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.