Table of Contents

Raporty i wydruki nieobecności

Zarówno dla wybranego pracownika jak i dla grupy pracowników można wygenerować raport dotyczące wprowadzonych nieobecności.

Raport Nieobecności

Aby wygenerować raport pokazujący dni nieobecności określonego typu dla wskazanych pracowników:

  1. Wybierz ikonę , wprowadź Nieobecności (Raporty i analizy), a następnie kliknij w powiązane łącze.
  2. Otworzy się okno Nieobecności, które składa się z dwóch skróconych kart.
  3. W skróconej karcie Opcje należy wprowadzić właściwe parametry:
    • Filtr okresu - okres w jakim wystąpiły nieobecności, które zostaną wyświetlone w raporcie
    • Filtr składnika - z listy rozwijanej w tym polu należy wybrać składnik odpowiadający typowi nieobecności, jaki ma zostać wyświetlony w raporcie
    • Rodzaj stanowiska pracy - z listy rozwijanej w tym polu można wybrać jedną z opcji w celu ograniczenia danych w raporcie
    • Pokaż szczegóły - zaznaczenie pola spowoduje wyświetlenie szczegółowych zapisów składających się na sumę nieobecności wybranego typu
    • Suma dla pracowników - zaznaczenie tego pola spowoduje wyświetlenie sumy nieobecności wybranego typu dla każdego pracownika oddzielnie
    • Suma dla wszystkich - zaznaczenie tego pola spowoduje wyświetlenie sumy nieobecności wybranego typu dla wszystkich pracowników.
  4. W skróconej karcie Pracownik KIP można wprowadzić filtry ograniczające dane prezentowane w raporcie. Np. moża wskazać dla jakiego oddziału mają być tylo wyświetlone nieobecności, dla jakiego pracownika itp. Ustaw filtry według potrzeby.
  5. Aby uruchomić raport można wybrać:
    • Wyświetl podgląd i zamknij - raport otworzy się z poziomu systemu
    • Druowanie - raport zostanie wydrukowany na wskazanej drukarce
    • Wyślij do - w celu otworzenia raportu w formacie pdf, word lub excel.

Wydruk karty zasiłkowej

Dla pracownika korzystającego w okresie zatrudnienia z zasiłku chorobowego konieczne jest drukowanie karty zasiłkowej będącej szczegółowym wykazem zasiłków.

W celu uruchomienia raportu:

  1. Przejdź do listy pracowników. Wybierz ikonę , wprowadź Pracownicy KIP, a następnie kliknij w powiązane łącze.
  2. Na liście pracowników wskaż kursorem pracownika dla którego potrzebujesz raport Karta zasiłkowa, a następnie kliknij lewym przyciskiem myszy na tego pracownika, aby go zaznaczyć.
  3. Z dostępnych akcji na pasku wybierz Raporty
  4. Wybierz Inne i wskaż Karta zasiłkowa
  5. W skróconej karcie Opcje należy wskazać:
  • Data wypełnienia formularza
  • Okres zasiłkowy-początek
  • Okres zasiłkowy-koniec
  1. W razie konieczności w zakładce Pracownik KIP ustawić potrzebne filtry.
  2. Aby uruchomić raport można wybrać:
    • Wyświetl podgląd i zamknij - raport otworzy się z poziomu systemu
    • Druowanie - raport zostanie wydrukowany na wskazanej drukarce
    • Wyślij do - w celu otworzenia raportu w formacie pdf, word lub excel.