Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Kartoteka pracownika/zleceniobiorcy

    Kartoteka pracownika jest podstawowym elementem prowadzenia kadr w HR & Payroll Manager. Przed ewidencją jakichkolwiek innych danych powiązanych z pracownikiem potrzebna będzie uzupełniona kartoteka pracownika.

    Aby: Zobacz
    Wprowadzić kartotekę pracownika Polaka Ewidencja kartoteki pracownika krajowego
    Wprowadzić kartotekę cudzoziemca Dane cudzoziemca
    Wprowadzić informację o uldze podatkowej, kosztach uzyskania przychodu, progach podatkowych, wykorzystanych kwotach limitu składek emerytalno-rentowych lub podatku Informacje podatkowe
    Dodać pracownikowi konto bankowe Konta bankowe pracownika
    Uzupełnić dane pracownika o stopień niepełnosprawności Stopnie niepełnosprawności
    Wprowadzić informację o już przekroczonym limicie ZUS Przekroczenie limitu ZUS
    Uzupełnić dane pracownika o okresy emerytury lub renty Okresy emerytury i renty
    Wprowadzić informację o okresach studiów w przypadku zleceniobiorców Okresy studiów
    Wprowadzić oświadczenie zleceniobiorcy Oświadczenie o podleganiu do ubezpieczeń
    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.