Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    HR and Payroll Manager

    Aplikacja HR & Payroll Manager (Kadry i Płace) stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) w zakresie zarządzania personelem i rachuby płac. Umożliwia tworzenie kadrowej bazy danych, generowanie licznych dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji, wyliczanie wynagrodzeń i zasiłków, księgowanie płac wg zdefiniowanych kryteriów i wiele innych.

    • Zgodny z aktualnymi przepisami polskiego prawa finansowego oraz kodeksu pracy
    • Otwarty na integracje z różnymi systemami klasy ERP, w tym Microsoft Dynamics NAV
    • Stworzony dla średnich i dużych firm ze wszystkich branż
    • Posiada pełną funkcjonalność obsługi zatrudnienia w oparciu o umowy tymczasowe wraz z modułem fakturowania Pracodawców-Użytkowników. Dzięki temu z sukcesem może być wdrażany również w agencjach pracy tymczasowej.
    • Wdrażany jedynie przez certyfikowanych partnerów HR & Payroll Manager
    • W pełni zintegrowany z programem Płatnik
    • Rozbudowane możliwości raportowania

    Aplikacja dostarcza szereg funkcji umożliwiających między innymi:

    • prowadzenie ewidencji kartotek pracowniczych;
    • prowadzenie i rejestr czasu pracy;
    • naliczanie wynagrodzeń i tworzenie list korygujących;
    • księgowanie list płac;
    • przygotowywanie przelewów;
    • sprawne wprowadzanie różnych danych do systemu za pomocą dzienników;
    • przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS;
    • przygotowywanie deklaracji podatkowych.

    W ramach dokumentacji omówiono zagadnienia wymienione poniżej.

    Procesy biznesowe

    • Nowe i zaplanowane
      • Plany rozwoju aplikacji
      • Wydania

    Funkcjonalność dla firm

    • Wprowadzenie
    • Kartoteka pracownika/zleceniobiorcy
    • Ewidencja danych kadrowych
    • Zarządzanie danymi pracownika
    • Ewidencja, zatwierdzanie i wydruki umów
    • Zmiany w zatrudnieniu
    • Ustanie zatrudnienia
    • Deklaracje zgłoszeniowe
    • Ewidencja czasu pracy
    • Rozliczanie czasu pracy - czytniki czasu pracy
    • Ewidencja nieobecności
    • Ewidencja dodatków i potrąceń
    • Kasy pożyczkowe
    • Obsługa listy płac
    • Bankowość elektroniczna
    • Zarządzanie deklaracjami rozliczeniowymi ZUS
    • Definiowanie podstawowych ustawień
    • Ewidencja kartoteki pracodawcy użytkownika
    • Waluty
    • Raporty, wydruki dokumentów
    • Podatek "zero procent"
    • Pracownicze Plany Kapitałowe
    • Dodatkowy zasiłek opiekuńczy - specustawa
    • Polski Ład

    Administracja i instalacja

    • Wymagania systemowe
    • Instalacja i rejestracja
    • Aplikacje uzupełniające

    Polityka cyklu życia produktów

    • Polityka cyklu życia produktów

    Business Central - aplikacja bazowa

    HR &Payroll Manager bazuje na technologii i funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Business Central jako wiodący system ERP wspomaga zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami na całym świecie, umożliwiając automatyzację i usprawnianie procesów biznesowych w różnych obszarach działalności.

    Porada

    Dokumentacja dotycząca aplikacji bazowej Business Central jest dostępna na stronie IT.integro Docs.

    Zobacz też

    Skontaktuj się z IT.integro
    HR & Payroll Manager na App Source
    Produkty IT.integro dla firm w Polsce i firm międzynarodowych
    Oferta IT.integro
    Zasady dotyczące dokumentacji produktów

    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.