HR and Payroll Manager
Aplikacja HR & Payroll Manager (Kadry i Płace) stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) w zakresie zarządzania personelem i rachuby płac. Umożliwia tworzenie kadrowej bazy danych, generowanie licznych dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji, wyliczanie wynagrodzeń i zasiłków, księgowanie płac wg zdefiniowanych kryteriów i wiele innych.
- Zgodny z aktualnymi przepisami polskiego prawa finansowego oraz kodeksu pracy
- Otwarty na integracje z różnymi systemami klasy ERP, w tym Microsoft Dynamics NAV
- Stworzony dla średnich i dużych firm ze wszystkich branż
- Posiada pełną funkcjonalność obsługi zatrudnienia w oparciu o umowy tymczasowe wraz z modułem fakturowania Pracodawców-Użytkowników. Dzięki temu z sukcesem może być wdrażany również w agencjach pracy tymczasowej.
- Wdrażany jedynie przez certyfikowanych partnerów HR & Payroll Manager
- W pełni zintegrowany z programem Płatnik
- Rozbudowane możliwości raportowania
Aplikacja dostarcza szereg funkcji umożliwiających między innymi:
- prowadzenie ewidencji kartotek pracowniczych;
- prowadzenie i rejestr czasu pracy;
- naliczanie wynagrodzeń i tworzenie list korygujących;
- księgowanie list płac;
- przygotowywanie przelewów;
- sprawne wprowadzanie różnych danych do systemu za pomocą dzienników;
- przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS;
- przygotowywanie deklaracji podatkowych.
W ramach dokumentacji omówiono zagadnienia wymienione poniżej.
Procesy biznesowe
Funkcjonalność dla firm
- Funkcjonalność HR & Payroll Manager
- Wprowadzenie
- Kartoteka pracownika/zleceniobiorcy
- Ewidencja danych kadrowych
- Zarządzanie danymi pracownika
- Ewidencja, zatwierdzanie i wydruki umów
- Zmiany w zatrudnieniu
- Ustanie zatrudnienia
- Deklaracje zgłoszeniowe
- Ewidencja czasu pracy
- Rozliczanie czasu pracy - czytniki czasu pracy
- Ewidencja nieobecności
- Ewidencja dodatków i potrąceń
- Kasy pożyczkowe
- Obsługa listy płac
- Bankowość elektroniczna
- Zarządzanie deklaracjami rozliczeniowymi ZUS
- Definiowanie podstawowych ustawień
- Ewidencja kartoteki pracodawcy użytkownika
- Waluty
- Raporty, wydruki dokumentów
- Podatek "zero procent"
- Pracownicze Plany Kapitałowe
- Dodatkowy zasiłek opiekuńczy - specustawa
- Polski Ład
- HR & Payroll Manager - BeeOffice - portal pracowniczy
Administracja i instalacja
Polityka cyklu życia produktów
Business Central - aplikacja bazowa
HR &Payroll Manager bazuje na technologii i funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Business Central jako wiodący system ERP wspomaga zarządzanie małymi i średnimi przedsiębiorstwami na całym świecie, umożliwiając automatyzację i usprawnianie procesów biznesowych w różnych obszarach działalności.
Porada
Dokumentacja dotycząca aplikacji bazowej Business Central jest dostępna na stronie IT.integro Docs.
Zobacz też
Strona aplikacji HR & Payroll Manager
Skontaktuj się z IT.integro
HR & Payroll Manager na App Source
Produkty IT.integro dla firm w Polsce i firm międzynarodowych
Oferta IT.integro
Zasady dotyczące dokumentacji produktów