Wyniki wyszukiwania dla

    Pokaż / Schowaj spis treści

    Kadry i płace

    Moduł HR & Payroll Manager (Kadry i Płace) stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) w zakresie zarządzania personelem i rachuby płac. Umożliwia tworzenie kadrowej bazy danych, generowanie licznych dokumentów, prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji, wyliczanie wynagrodzeń i zasiłków, księgowanie płac wg zdefiniowanych kryteriów i wiele innych.

    Aby Zobacz
    Rozpocząć pracę z programem Rozpoczęcie pracy z Microsoft Dynamics
    Zapoznać się z ułatwieniami w systemie Ułatwienia w Microsoft Dynamic
    Dowiedzieć się jak używać filtrów Używanie filtrów
    Dowiedzieć się jak wygląda integracja systemu z MS Office Integracja z MS Office
    W tym artykule
    Wróć na początek strony
    Pobierz PDF
    Copyright © IT.integro sp. z o.o.