Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 2.0.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 2.0.0 16.05.2023 od Business Central 20.2

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 2.0.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
9636 Została dodana funkcjonalność pozwalająca na zbiorcze tworzenie harmonogramów czasu pracy dla pracowników.
9181 Została dodana funkcjonalność pozwalająca na wprowadzanie dotacji dla pracowników niepełnosprawnych. W ramach funkcjonalności dodana została tabela "Dotacje" wraz z odpowiednim widokiem. Ewidencja dotacji jest dostępna z poziomu akcji "Dotacje Pracownika" na stronie "Stopień niepełnosprawności"
9350 Została dodana funkcjonalność pozwalającą na ewidencję upoważnień wystawianych przez pracownika.
9708 Została dodana funkcjonalność związana z urlopem z powodu siły wyższej oraz bezpłatnym urlopem opiekuńczym.

Poprawki

ID Opis
9746 Został naprawiony błąd w funkcjonalności zbiorczego zarządzania umowami, który uniemożliwiał import nowej stawki lub stanowiska przy pomocy arkusza excel.
9347 Została dodana aktualizacja szablonów list płac do skryptu "Aktualizacje systemu KiP" dla opcji "Inicjuj ustawienia pracy zdalnej (90306)".

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central