Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 2.1.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 2.1.0 dd.mm.rrrr od Business Central 20.2

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 2.1.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
9315 Została dodana funkcjonalność pozwalająca importować i eksportować dane do dzienników (nieobecności, składników dodatkowych, RCP) przy pomocy plików Excel.

Poprawki

ID Opis
9069 Poprawiono błąd związany z zapisywaniem premii okresowych do podstawy chorobowego, który powodował nieprawidłowe obliczanie procentu składek ZUS na podstawie bieżącej listy płac. W celu naprawy historycznych zapisów, należy uruchomić skrypt "Aktualizacje systemu KiP" z opcją "Akt. proc. skł. ZUS w prem. okr. (90294)".
9071 Poprawiono błąd, który uniemożliwiał wprowadzenie ułamkowych ilości w dziennikach i poprawne przeniesienie ich do nieobecności.
9076 Została poprawiona funkcja tworzenia zapisów urlopu przysługującego po zmianie wymiaru etatu w trakcie miesiąca. Teraz poprawnie oblicza się liczba dni urlopu dla całego roku, gdy następuje zmiana etatu na niższy.
9077 Wycofano funkcję zerującą kwotę minimalnego wynagrodzenia w przypadku wystąpienia nieusprawiedliwionej nieobecności w okresie, z którego ustalana jest podstawa. Podstawa będzie teraz bezwarunkowo uzupełniana do kwoty minimalnego wynagrodzenia.
10091 W raporcie Miesięczna Ewidencja Czasu Pracy został naprawiony błąd, który sprawiał, że legenda nie była eksportowana do Excela, mimo zaznaczenia odpowiedniej opcji podczas uruchamiania raportu.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central