Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 2.11.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 2.11.0 22.12.2023 od Business Central 21.0

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 2.11.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
13333 Dodano obsługę deklaracji PIT-4R oraz PIT-8AR w wersji 13.
13251 Rozszerzono możliwość automatycznego tworzenia rachunków w trakcie zatwierdzania umowy dla wszystkich typów składników na umowach cywilnoprawnych.

Poprawki

ID Opis
13334 Został naprawiony błąd w tłumaczeniu opcji rodzaju umowy z "Termin nieokreślony" na "Rodzaj nieokreślony".
13317 Został naprawiony błąd, przez który "tekst dostępu" nie był aktualizowany w poniższych tabelach, podczas zmiany oddziału pracownika:
  • Dane identyfikacyjne pracownika,
  • Księg. indywid.
  • Wiersz importu e-ZLA.
13238 Został naprawiony błąd w agregacji rozliczonych kwot dla poszczególnych list płac w raporcie "Rejestr poleceń przelewów".
13169 Naprawiono błąd, który powodował, że na raporcie Otwarte Listy Płac nazwy składników składające się z dużej ilości znaków nie były poprawnie wyświetlane.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central