Table of Contents

Uwagi do wydania HR and Payroll Manager 2.16.0

Nr wersji aplikacji Data wydania Kompatybilność z Business Central
Wersja 2.16.0 21.02.2024 od Business Central 21.0

Zmiany i poprawki

W aplikacji HR and Payroll Manager wersja 2.16.0, wprowadzono następujące zmiany.

Zmiany funkcjonalne

ID Opis
14183 Na stronie zapisów rezerwy urlopowej dodano kolumny z informacjami na temat imienia oraz nazwiska pracownika.
14069 Została zdefiniowana podstawowa konfiguracja dla aplikacji. Od teraz, z poziomu strony do zarządzania rozszerzeniami, przy pomocy akcji konfiguruj, można uruchomić konfigurator danych inicjujących moduł.
14042 Zmieniono domyślny typ oddziałów KIP przy tworzeniu nowych. Od teraz nowo tworzone oddziały będą miały typ wewnętrzny.

Poprawki

ID Opis
14122 Zostały poprawione komunikaty błędów pojawiające się przy próbie wyświetlenia Otwartych List Płac oraz Zamkniętych List Płac z poziomu kartoteki pracownika, dla którego w danym momencie nie zostały stworzone listy płac.

Zobacz też

Instalacja i rejestracja

Wymagania systemowe

Aplikacje uzupełniające

Dokumentacja użytkownika HR and Payroll Manager

Wsparcie techniczne w zakresie aplikacji - Skontaktuj się ze swoim partnerem Microsoft Dynamics 365 Business Central